Aanvankelijk leek ons de triptrap het mooist/handigst, maar nu lijkt het ons toch handiger om een kinderstoel met plankje aan te schaffen zodat we die ook in de woonkamer kunnen neerzetten.
Welke is het meest praktisch bij Rapley ivm schoonmaken e.d.? Ik houd het meest van hout.
Lijkt me dat je bij Rapley het beste kunt kiezen voor een zo groot mogelijk blad??
Groetjes,
Elise
Wij eten bij de achtertafel met een tripptrapp stoel. Yvan zit aan het hoofd en heeft dus een groot blad voor zich.
Een rijstwafel krijgt hij in de wipstoel, die zet ik dan rechterop. Mss ook voor jou een oplossing? (zodat je toch die leuke stokke stoel kunt kopen…hihi, wij zijn er erg tevreden over!)
Ik heb toevallig gister de kinderstoel van prenatal gekocht, superding! Met blad, verstelbaar, Ilja zit er goed in en makkelijk schoon te houden! :thumbup: :thumbup: Bij de prenatal zijn ze nu in de aanbieding! (54,95 ipv 79,95). Ze hebben hem ook in blanke uitvoering en nog meer kleuren.
Hier ook de kinderstoel bij prenatal, vindt hem zelf iedeal.
Heb nog een wieltjes onder gezet (met rem) zodat ik hem zo makkelijk overal naar toe kan nemen.
We gaan denk ik toch voor de Prenatal kinderstoel Is de aanbieding eigenlijk bij elk filiaal geldig, of alleen bij die van de Arena?
Nu nog alleen de kleur kiezen… :mrgreen: (kan nooit kiezen… :roll: )
Hoi meiden.
Ik had die stoel van prenatal ook al gezien. Ziet er leuk en handig uit en de prijs is helemaal mooi.
Ik woon niet in Nederland, dus mijn ouders moeten hem voor me gaan halen. Nou vroeg ik me af hoe hij er van de zijkant uitziet. Zou iemand misschien een fotootje kunnen laten zien.
Ben erg benieuwd.
Alvast bedankt. :-*
Groetjes Steph.
Een stoel met een eigen blad vind ik wel heel handig hoor (al zien die triptrap stoelen er mooier uit)
Wij hebben zelf een stoel met rondom het blad een klein opstaand randje, maar veel stoelen hebben alleen aan de buitenkant zo’n randje, en aan de kant waar het kind zit niet (sorry, beetje lastig uit te leggen).
Mijn ouders hebben voor Laura zo’n stoel zonder randje, en daar valt toch regelmatig het een en ander aan eten en drinken vanaf, het glijdt dan van het blad af bij Laura op schoot . Bij onze eigen stoel is dat echt een heel stuk minder. Nou ja, geknoeid wordt er toch wel natuurlijk, maar zo’n randje houdt net het ergste tegen, als iets per ongeluk weg glipt of zo.
Dus misschien ook iets om op te letten?