Welke kinderstoel is handig voor kind met spreidbroek

Wie weet uit ervaring welke kinderstoel goed te gebruiken is als je kind een spreidbroekje heeft?

Wij hebben de triptrap al geprobeerd, maar ze kan de hoek niet maken om er in te komen.

ik heb een gewone waar je een tafeltje en stoeltje in een hebt , en als je ze op elkaar zet heb je een kinder stoel , maar daar zou je best een kindje met spreidbroekje in kunnen zetten :think:

het blad is er af te halen dus bij deze zal je wel die hoek kunnen maken :think:

toen onze zoon geopereerd werd aan zijn teen zat hij in het gips. Hij kon ook niet in de stoel met het tafeltje. Wij hadden de Chicco Poly. Daar kan je het blad zo opschuiven.



Succes met je keuze

Mijn vriendin heeft de Chicco Polly en haar kindje had de pavlik bandage en kon daarmee in de polly zitten, de armleuningen kunnen omhoog en het blad kan er af. (Heb zelf ook een polly en ben echt heel blij met het ding! Nu voor Jim een simpelere stoel gekocht, maar toch is de Polly zooo handig, kan laag en dan kunnen ze er zelf in gaan zitten wanneer ze willen en je loopt niet steeds kind in en uit de stoel te tillen!)

Is een beetje afhankelijk van het soort spreidbroekje. Welk type heeft ze kindje?

Onze dochter heeft de Pavlik, de Camp en de Hoffmann-Daimler gehad. Nu draagt ze de Pavlik enkel nog 's nachts. Ik heb nog heel wat info als je wil mag je mij altijd een PB sturen.



Onze dochter kon in de Tripp-Trap, maar beter in de Chicco Polly maar eigenlijk moet ik zeggen dat ik haar het meeste eten gaf als ze in de babywipper zat. Dat was voor haar het meest aangenaam.

(Nu draagt ze enkel nog 's nachts een Pavlikje)



Veel succes.

Dank jullie wel voor de tips.



Onze dochter heeft de camp, maar ik krijg haar echt niet in de tripp-trapp gewurmd.

De chico-polly ken ik niet, maar ik ga eens even googlen.



Pegje bij die van jou kan die beugel er dus af? Anders heb ik hetzelfde probleem. Heeft die van jou een naam?

ik heb ook triptrap, en bij ons kan de beugel eraf!



soms zet ik thomas nog wel eens vast :angel: als hij niet wil blijven zitten, maar krijg hem idd niet tussen de beugel en de stoel, dus dan moet ik eerst de beugel er tussen weg halen, maar werkt prima hoor!

Inderdaad, hier dus ook beugel van Tripp Trapp af, maar dan wel met zo een gordeltje waarmee ik haar vastmaakte. Gaat perfect met spreidbroek hoor, dus vermits je Tripp Trapp hebt zou ik echt geen andere stoel meer kopen, kan nu toch niet meer voor lang zijn hoor… :wink:

@jos wrote:

Dank jullie wel voor de tips.



Onze dochter heeft de camp, maar ik krijg haar echt niet in de tripp-trapp gewurmd.

De chico-polly ken ik niet, maar ik ga eens even googlen.



Pegje bij die van jou kan die beugel er dus af? Anders heb ik hetzelfde probleem. Heeft die van jou een naam?




ik heb de bopita en hier kan hij af het blad kan je er af schuiven en het middenstukje tussen de beentjes hebben we er ook uit gehaald gehad ,maaar mischien even naar een grote winkel die er veel hebben en dan gewoon passen , misschien werkt dat het beste voor jullie :thumbup:

@renoke wrote:

Inderdaad, hier dus ook beugel van Tripp Trapp af, maar dan wel met zo een gordeltje waarmee ik haar vastmaakte. Gaat perfect met spreidbroek hoor, dus vermits je Tripp Trapp hebt zou ik echt geen andere stoel meer kopen, kan nu toch niet meer voor lang zijn hoor… :wink:




als je de trip trap al hebt kan je misschien dat gordeltje gebruiken idd wat renoke zegt , het zou ook jammer zijn als je speciaal een ander stoel nou nog kopen moet ,



en ik heb mijn kinderen ook meestal in de wipstoel gevoerd , toen ze nog kleiner waren

Ik heb wel een tripp-trapp, maar… die is in gebruik voor haar grotere zusje. En de beugel kan er idd wel af, maar zonder beugel blijft onze kleine meid echt nog niet zitten.

We moeten dus iig nog een stoel aanschaffen.

Ik ga denk ik maar met de kleinste in een winkel de stoelen passen.

Maar nu kan ik vooraf kijken in welke winkel ik mij het beste kan orienteren.

Wij hebben ook gewoon de tripptrapp steol gebruikt voor onzekleine met een spreidbroekje. e beugel is heel gemakklijk eraf te halen, zonder steeds die schroefjes los te draaien. De beugel viert iets mee, met en beetje kracht is het zo tusssen uit te trekken.

Ik zou gewoon een harnasje kopen voor de Tripp Trapp, zodat ze er zeker in blijven zitten. Kan je nadien wel nog als gewone stoel gebruiken als ze geen spreidbroekje meer moet of … een andere stoel natuurlijk al is deze wel wat duurder in aankoop denk ik. Doe waar je je best mee voelt, en waar je kleine meid het comfortabelst in zit. :wink:

@June72 wrote:

Wij hebben ook gewoon de tripptrapp steol gebruikt voor onzekleine met een spreidbroekje. e beugel is heel gemakklijk eraf te halen, zonder steeds die schroefjes los te draaien. De beugel viert iets mee, met en beetje kracht is het zo tusssen uit te trekken.






:mrgreen: Ik heb vrees ik niet genoeg spinazie gegeten. Als ik die beugel eruit of erin wil doen, sta ik behoorlijk te stuntelen. Als ik dat ga doen terwijl mijn kleine meid erin zit, ben ik als de dood dat er ineens een vingertje tussen zit of dat ze allang van de stoel gegleden is voor ik die beugel vast heb zitten.

Ik ga het eens met dat tuigje proberen. Als ik het goed begrijp kunnen ze daar mee blijven zitten zonder dat de beugel in de stoel zit?

beugel mag je er zeker niet afdoen terwijl Amber erin zit hoor!

En ik moet ook steeds heel wat schroefjes losdraaien om die beugel eruit te krijgen, mij lukt het zo niet (en eigenlijk maar goed ook, want anders zouden ze hem zelf ook los krijgen, niet? :naughty: :think: )



Ja, met dat tuigje kunnen ze zo blijven zitten. Moet je zo instellen dat het lekker vast zit aan de beentjes, dan hangen ze zo een beetje vast gelijk in een buggy, snap je?

@renoke wrote:

beugel mag je er zeker niet afdoen terwijl Amber erin zit hoor!

En ik moet ook steeds heel wat schroefjes losdraaien om die beugel eruit te krijgen, mij lukt het zo niet (en eigenlijk maar goed ook, want anders zouden ze hem zelf ook los krijgen, niet? :naughty: :think: )



Ja, met dat tuigje kunnen ze zo blijven zitten. Moet je zo instellen dat het lekker vast zit aan de beentjes, dan hangen ze zo een beetje vast gelijk in een buggy, snap je?




Ha, ha ik ben blij dat ik niet de enige ben die die beugel er niet makkelijk in en uit krijg :mrgreen:

En idd als het wel makkelijk zou gaan, zou die oudste meid van mij hier ook wel raad mee weten en dat lijkt me niet handig :naughty:

@jos wrote:
@renoke wrote:
beugel mag je er zeker niet afdoen terwijl Amber erin zit hoor!

En ik moet ook steeds heel wat schroefjes losdraaien om die beugel eruit te krijgen, mij lukt het zo niet (en eigenlijk maar goed ook, want anders zouden ze hem zelf ook los krijgen, niet? :naughty: :think: )



Ja, met dat tuigje kunnen ze zo blijven zitten. Moet je zo instellen dat het lekker vast zit aan de beentjes, dan hangen ze zo een beetje vast gelijk in een buggy, snap je?




Ha, ha ik ben blij dat ik niet de enige ben die die beugel er niet makkelijk in en uit krijg :mrgreen:

En idd als het wel makkelijk zou gaan, zou die oudste meid van mij hier ook wel raad mee weten en dat lijkt me niet handig :naughty:






Hmmmm… ik ben zelf ook geen sterke meid, maar die beugel viert gewoon mee en dan klem je het er zo tussen in of uit. Wel een beetje kravht gebruiken, maar toch… Uiteraard is die beugel te strak om door een kind los te halen :hand:



Maar goed, zo hebben wij het gedaan.



En, is het tuigje gekocht en werkt het zo?