We hebben een groot probleem hier!
Maaike blijkt qua schoenmaat breedte 6!! te moeten hebben (gaat van 2-6) en lengte 28.
Ik heb nu in alle speciaalzaken een aantal breedte 5 gepast maar dat is te smal.
En breedte 6 is zo bijzonder dat ze dat nergens verkopen :wall: :? :eh: .
En het seizoen moet nog beginnen!
Dus weet iemand welke schoenmerken superbreed vallen?
Ik weet nu alleen twins.
Of heeft iemand een suggestie wat we kunnen doen?
Kan haar moeilijk de hele winter op regelaarzen laten lopen.
(ze heeft de afgelopen jaren dus wel veel op regenlaarzen gelopen omdat ze haar schoenen nooit aanwilde; die dus ook te smal zijn geweest waarschijnlijk :oops: :twisted: ).
En dan ga je naar goede schoenenwinkels :twisted: .
Ons zoontje heeft hetzelfde probleem. Ik loop echter bij de podotherapeut met hem en hij draagt sinds een jaar steunzolen. Ik zou eerlijk gezegd even contact opnemen met een podotherapeut en haar voeten laten controleren. Volgens onze podotherapeut worden de voetjes breder door “doorgezakte” voetjes.
PB me gerust voor meer info m.b.t. vergoeding etc etc
mijn oudste heeft breedtemaat 5 en die heeft altijd Trackstyle schoenen. Daar is ook een meidenvariant van geloof ik…
edit: die meidenvariant heet Twins. Niet alle modellen zijn geschikt, maar er zijn er die tot breedtemaat 6 gaan.
Trackstyle gaan tot 6,5 volgens mij (is volgens mij van Bunnies). En Piedro schoenen gaan ook tot 6 volgens mij.
Heb je nog bredere nodig en dus speciale schoenen nodig, check dan even je verzekering. Wellicht dat zij dat vergoeden en dat je ze kunt laten maken.
Ik heb een jochie met extreem smalle voeten en één met erg brede voeten, dus ik ben van alles op de hoogte :mrgreen:
Mijn zoontje wat net 2 is geworden heeft ook breedte maat 6 en die heeft trackstyle,piedro en bunny’s.
Ook pinoccio’s zijn breed.
Hij heeft ook nog hoge wreef en maat 27.
Maar hij is ook een hele grote vent voor zijn leeftijd.
Dus die grote breede voeten horen ook bij hem.
trackstyle, bunnies en twins is één en hetzelfde merk en gaat hier in de stad dus tot maat 5.
Maar als jullie ze wel hebben kunnen kopen in 6 lukt mij dat misschien ook in een andere stad.
pinoccio en piedro ken ik van naam maar ik wist niet dat die ook tot 6 gingen .
Ik heb wel gehoord dat die breedtematen niet echt een vast aantal centimeter zijn dus dat je nog steeds te maken hebt met ‘smalle maat 6 en brede maat 6’ :wall: .
WAWA door jou verhaal ga ik wel twijfelen of ik er niet eens na moet laten kijken…
Maar hoe regel je zoiets en is het wel nodig? :think: …
Ik stuur je wel even een PB.
In Exloo Drenthe (naast kabouterland, kun je mooi combineren) zit een schoenenzaak die jou kan helpen.
hier ook een kindje met brede voet en voor een meisje niet leuk kwa laarzen en zo maar de geox schoenen en de mag schoenen zijn super en ook goed kwa breedte :thumbup:
Ik ben geslaagd (hoop ik :eh: ).
Het zijn PIEDRO laarzen geworden; waren nog nieuw binnengekomen pppfffieuw.
Zilverkleurig dus Maaike helemaal blij .
Ik hoop dat ze in de praktijk straks ook echt bevallen (mag ook wel voor dat geld! :silenced: ). Volgens mij waren dit de duurste schoenen ooit. Maar ik zal al lang blij zijn als het nu goed is.
@rijstkorrel wrote:
In Exloo Drenthe (naast kabouterland, kun je mooi combineren) zit een schoenenzaak die jou kan helpen.
Klopt, Schutrups.
Kun je nog een keer langs kabouters dolen Lien
maar mooi dat je wat hebt gevonden!!!
Leuke naam :mrgreen:
En leuk kabouters! 8)
Ik zat even te kijken maar dat was ‘het rijk der kabouters’ in Eext 8) (waar je dus beter niet heen kunt gaan ).
@Mamalien wrote:
Ik ben geslaagd (hoop ik :eh: ).
Het zijn PIEDRO laarzen geworden; waren nog nieuw binnengekomen pppfffieuw.
Zilverkleurig dus Maaike helemaal blij .
Ik hoop dat ze in de praktijk straks ook echt bevallen (mag ook wel voor dat geld! :silenced: ). Volgens mij waren dit de duurste schoenen ooit. Maar ik zal al lang blij zijn als het nu goed is.
Fijn meid, een hele zorg minder.
Ga je nog wel verder laten kijken?