welke keukenmachine??

Ik wil graag een nieuwe keukenmachine kopen voor de zelfgemaakt hapjes en fruithapjes…

scheelt weer wat potjes kopen :slight_smile:

maarrrr …welke??

er is zoveel keuze…

wie kan mij helpen??

Ik gebruikte gewoon een staafmixer… ideaal… geen “lompe” keukenmachine op aanrecht, staafmixer past gewoon in een la… succes met je keuze

Ik zou ook geen duur ding gaan kopen,weken dat je het klein moet maken zijn zo voorbij!!!

Hier ook een simpele staafmixer, makkelijk in gebruik en schoonmaken :thumbup:

Ik gebruikte zo’n kleine blender ideaal en niet groot.

okay… :thumbup:

enne wat voor staafmixer hebben jullie??? :smiley:

hier ook een staafmixer, volgens mij zo’n beetje de goedkoopste uit de winkel :lol:

Heb net even gekeken ik heb een Severin, volgens mij is die vd Kwantum :think: superfijn ding iig!

Ik had een mixer en daar kon je ook een staafmixer opzetten(of is dat altijd zo :think: :mrgreen: :oops: )

Ik heb een staafmixer van braun.

Deze heb ik!

ik zag deze zonet.lijkt me ook niet raar.



http://www.kijkshop.nl/product/4075/245-467-472/huishoudelijk/voedselbereiding/staafmixers/braun-staafmixer-mr4000hc/

die heb ik dus ook,alleen met 5 snelheden.

Wij hebben deze van philips:



http://www.kieskeurig.nl/product/B03C5B4B23327CADC125709E0032F9E3.htm



Ik heb er mening groente- en fruithapje mee gemaakt, hij is super! Je kunt er ook heerlijke smoothies en shakes mee maken. Ijschushen kan hij ook 8)





(Hij is wel wat duurder, maar heb me toen ook laten leiden door de goede reviews op kieskeurig & vergelijk .nl en heb er geen spijt van gekregen. Vind hem ook nog eens erg mooi in de keuken staan :thumbup: )

@ank83 wrote:

ik zag deze zonet.lijkt me ook niet raar.



http://www.kijkshop.nl/product/4075/245-467-472/huishoudelijk/voedselbereiding/staafmixers/braun-staafmixer-mr4000hc/




nee niet verkeerd, hebben wij ook en ben super tevreden :thumbup:

Ik heb de Bamix als staafmixer, echt geweldig ding.

En de Magimix als keukenmachine, ook super :smiley:



Motorsterkte: 160 Watt, met twee snelheden met volgende toerentallen:

  • 1e +/- 8000 tpm
  • 2e +/- 16000 tpm



    Gewicht 850 gram, lengte 34 cm



    Inclusief drie hulpstukken
  • Multimesje 64301, Snippert, hakt, pureert rauwe en gekookte groente, vruchten, bessen, babyvoeding, gekookt vlees, diepvries vruchten tot vruchtenijs, jam en zelfs ijsblokjes. passeert soepen en sausen. Roert deeg voor gebak en omeletten. Dus voor alle zware producten.
  • gladde schijf 64303, Emulgeert, klutst en maakt eiwit en slagroom luchtig. Wordt gebruikt voor het opkloppen van soepen en sausen. Voor alles wat schuimig en luchtig moet zijn. Zelfs voor opkloppen van magere melk in room.
  • mixer 64305, Roert en mixt shakes, dranken, puree, slasausen, mayonaise. Pureert aardappelen Mixt cocktails beter dan de barkeeper Voor alles wat dik crémeachtig en dikvloeibaar is.



    Hakmolen (transparant) voor o.a. babyvoeding, roomijs, kruiden, noten, kaas, poedersuiker, met uitneembaar hakmes.

Ik heb een braun staafmixer. Met een garde en hakbakje erbij… Ideaal…

(hij doet het al bijna 7!! jaar en heeft me nog niet in de steek gelaten)



Het was overigens niet de goedkoopste toen…

wij hebben de magic bullet. Toen ik hem kocht was hij op tv, erg duur maar nu zijn ze 30 euro ofzo. Vind het ideaal voor de maaltijden van mn dochter en ook voor sausjes ed! Heb ook een staafmixer maar die gebruik ik niet veel omdat ik ook in de magic bullet bakjes kook voor haar in de magnetron met zo’n speciaal deksel :thumbup: (7 minuutjes en het is gaar, even afkoelen met koud water en mixen)



Maar wat ze zeggen wat je er allemaal mee kunt klopt niet hoor :eh: En bij de kruidvat en blokker zijn ze vaak in de aanbieding, zag ze pas nog voor 29.99 bij bestofshopping staan ze volgens mij voor 50 of 60 euro.

ik heb zoiets als het 1e linkje, en vele babyhapjes mee gemaakt. Ideaal ding, niet groot en doet het goed.

Ik gebruik altijd de quickChef van Tupperware, wat een uitvinding dat ding :thumbup: