Welke jus vinden jullie lekker.

Manlief prakt aardappels ook.

Vind dat vies.



Of nog erger, aardappels met appelmoes. :sick: :sick:

Mijn man prakte alles door elkaar wat op zijn bord lag. Ik zei hem wel eens dat ik net zo goed voor hem een olvaritpotje kon opwarmen :mrgreen:

@Mutti wrote:

Mijn man prakte alles door elkaar wat op zijn bord lag. Ik zei hem wel eens dat ik net zo goed voor hem een olvaritpotje kon opwarmen :mrgreen:




Die mannen ook altijd!!

Die van mij blijft dat ook doen… zal vanavond die Olvarit opmerking van jou eens na-apen :lol:



We eten aardappels met rode bieten, dat wordt een mooi rose prakje weer…

wij gebruiken de jusmix van Knorr (naturel). Aanmaken met kokend water, geen boter. Wij vinden het de lekkerste jus-uit-een-pakje. Uiteraard is de jus van vlees veel lekkerder, maar goed, hier ook niet altijd de tijd voor. :eh:



enne … aardappelen met appelmoes… is hééééééérlijk hoor! :drool: :drool: :drool:

Ik gebruik alleen jus als ik ook vlees bak. Houd niet van zakjes …

Ik eet dus ook alleen gekookte aardappels als ik vlees heb. Maar voor diegene die geen jus gebruiken; dan zijn aardappels toch heel droog?



Of je moet ze altijd bakken, maar dat vind ik weer zo vet…

Hier ook gewoon rundvleesjus uit een pakkie :drool: :drool: heerlijk bij de aardappelen, en als ik een prakje met rode bieten maken gaat er ook een lading appelmoes overheen, maak me gek! ( heb getwijfeld of we dit zouden gaan eten straks maar ik ga voor makkelijk haha )

We eten niet zo vaak aardappelen maar wel stampot. We hebben verschillende soorten jus in huis gehad en de lekkerste jus is Maggi vleesjus uit een zakje.

gewoon water bij doen, of pakje van croma speciaal voor jus

Burger bakken, warm houden, uitje in de pan, glas rode wijn, doorkoken tot wijn gehalveerd is, met zout en peper op smaak brengen, klontje boter erdoor.



yum.

@Mutti wrote:

Een lik zure room (koud) met wat bieslook erdoor is ook erg lekker bij de aardappels.




Helemaal mijn idee! :thumbup:



Jus is ieuw! :sick:

@Nefarious wrote:

Burger bakken, warm houden, uitje in de pan, glas rode wijn, doorkoken tot wijn gehalveerd is, met zout en peper op smaak brengen, klontje boter erdoor.

Mag ik aanschuiven :mrgreen:
(hoewel ik doe er ook nog wat knoflook doorheen, maar waar doe ik dat eigenlijk niet :oops: )
PS: succes morgen

@eisblume wrote:

@Nefarious wrote:
Burger bakken, warm houden, uitje in de pan, glas rode wijn, doorkoken tot wijn gehalveerd is, met zout en peper op smaak brengen, klontje boter erdoor.

Mag ik aanschuiven :mrgreen:
(hoewel ik doe er ook nog wat knoflook doorheen, maar waar doe ik dat eigenlijk niet :oops: )
PS: succes morgen

Ik maak altijd mijn eigen jus. Rode wijn voor rood vlees, witte wijn voor kip of vis, en cider voor varkens vlees.

En dank je. De zenuwen zijn nog niet begonnen...maar ik denk dat ie morgen wel komen als ik de laatste "kont in beeld" ziekenhuis mode aan mag. :shifty: