Onze kleine man ligt graag ingebakerd. Nu baker ik em nog in in een gewone doek maar steeds vaker weet hij zich eruit te wurmen en ligt weer zielig te krijsen en met z’n armpjes te zwaaien.
Manneke is dus al echt sterk in z’n lijfje en lekker stevig (draagt nu met 6 weken al maatje 62).
Welke bakerdoek is nu echt goed ? (en waar krijg ik ze voor een redelijke prijs ? Behalve op MP natuurlijk)
Ik heb al eens op internet gezocht natuurlijk en de Pacco Piccolo, leek mij wel ideaal. Is dat ook zo of is jullie ervaring heel anders.
De Snug & Tug leek me ook wel fijn.
Dus ik hoor het graag van jullie de ervaringsdeskundigen ! :thumbup:
:-*
Zo ligt m’n lekkere vent er nu dus bij ! :inlove:
wij hadden ook een pacco doek
beviel prima
Hihi wat schattig, ik deed het ook lang met zo’n fleecedekentje!
Maar ze kunnen zich idd sneller loswurmen zo dus dan stapte ik over op een lakentje (die zat weer wat strakker).
Zo’n inbakerdoek heb ik nooit gekocht, vond ik zo duur … :oops:
Wij hebben ook een paccodoek gebruikt. Is heel goed bevallen! Via hun site op internet kun je ze bestellen.
Groetjes Anne
bij ons werkte deze doeken gewoon prima
Ik heb ook de Pacco doek gebruikt bij Jochem en Nienke. Nienke draait nu dus ze is er al een aantal weken vanaf. Je kan me een pb sturen als je interesse hebt in mijn inbakerdoek. Het is een blauwe Pacco Piccolo.
Hier ook de pacco gebruikt. Super tevreden over :thumbup:
Bij M.ateo had ik een pacco, bij Mic.ah de bakerzak.
Hier ook de bakerzak en voor Veron goed…
Juul heeft ook de Pakko doek gehad… Het was een verademing, hij kon eindelijk slapen!!
Ik had voor Annemieke de swaddle me en de bonfit inbakerdoek. De laatste bleef het beste zitten, want zij wurmde zich ook overal uit.
('k heb de bonfit te koop trouwens )
Ik heb de “ouderwetse” doeken gekocht bij mini monkey. Super kwaliteit en een goede omschrijving erbij. Mijn dochter kroop ook als een houdini overal uit :lol: Zelfs als ik de doeken zo straks deed dat ze net kon ademen. Dan kroop ze als een rupsje uit haar coconnetje want de doeken waren nog helemaal intakt :shock: :shock: :shock: Maar de doeken van Mini Monkey zijn € 17,50 per set 1 grote en een kleinere doek, incl. beschrijving en 2 veiligheidsspelden. Prijs is tevens incl. verzendkosten en je krijgt het pakket echt super snel thuis gestuurd.
Groetjes
Karlijn
@Heleentje wrote:
Ik had voor Annemieke de swaddle me en de bonfit inbakerdoek. De laatste bleef het beste zitten, want zij wurmde zich ook overal uit.
('k heb de bonfit te koop trouwens )
Had ik bij de tweede ook. echt suuuuuper…simpel, uit een stuk, en makkelijk te wassen en niet warm! (was in de zomer)… aah… ik ga hem verkopen…
ik had de swaddle me geleend…
echt een super ding!
heb er helaas geen foto van gemaakt :wall:
Ik ga nu de pacco piccolo van Sofie proberen. Hoop dat ie helpt.
ThanX voor jullie antwoorden ! :-*