Hallo,
Laatst las ik in een topic over stoere jongenskapsel (welke ik niet meer terug kan vinden) dat iemand hier op het forum haargel voor haar zoontje heeft wat megasterk is.
Als ik me het nog goed kan herinneren heette het extreem of zoiets.
Wie o wie kan mij vertellen wat het juiste merk is en waar het gekocht kan worden.
Groetjes Ariska
Geen idee welke dat is, maar wij gebruiken een rode tube van ‘new wave’.
Ultra strong, rock & hold gel. Die is ook super sterk!
dat was taft freezing gel
weet niet meer wie het zei, maar ik heb het nu ook gehaald
en is echt goed spul
@hedwich wrote:
en is echt goed spul
:thumbup:
En waar kan ik dat kopen?
Volgens mij is Taft overal verkrijgbaar hoor, supermarkt, drogist enzo…
Kun je idd bij de drogist krijgen.
Wij hebben hier hair glue van Junior, maar Robin heeft zo’n fijn haar, dat als ik er daarna nog haarlak opspuit het 2 uur later weer net zo zit, als dat ik er geen gel in had gedaan.
Vandaar dat ik hem maar vaak ‘naturel’ laat.
@hedwich wrote:
en is echt goed spul
Haha, hier hetzelfde. Is inderdaad super en ruikt ook nog eens lekker :thumbup: :thumbup:
hier power gel titane van taft is een vierkante pot…nr.6 in sterkte dat is de hoogste…en het werkt 8)
Mijn man en zoon hebben van dat fijne haar dat schuin naar voren is ingeplant :lol: dat kan omhoog met goede gel óf plat naar voren :roll:
De gel is 1 van de weinige die alles de héle dag rechtop houdt :mrgreen: :thumbup: :inlove:
Ben net bij de c1000 geweest maar geen taft freezing gel :? , dus maar even naar de drogist.
Die taft titane is ook nog een optie.
Wij gebruiken die glue van junios ook en inderdaad moeten wij er nog haarlak bij opspuiten en dan is het er na 2 uur alweer uit. Daarom ben ik dus ook op zoek naar iets supersterks.
dAN ZOU IK ZÉKER DE TITANE GEBRUIKEN!!
oeps caps :oops:
Maar die titane is echt topspul…ik neem meestal bij een actie van 2 halen 1 betalen oid gelijk wat potten mee want zo een pot is geloof ik 5 euro :shock:
Maar je hebt weinig nodig en het houd de hele dag :thumbup: :dance:
Ik zou niet zo snel kiezen voor haarlak geloof ik :shifty: dat inademen van dat spul vind ik zo ranzig :sick:
hihihi dat was ik wij hebben de freezing van taft :mrgreen: (schwarzkopf)
en zo te lezen nu dus meer leuk is dat :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@renzosmam wrote:
hier power gel titane van taft is een vierkante pot…nr.6 in sterkte dat is de hoogste…en het werkt 8)
Mijn man en zoon hebben van dat fijne haar dat schuin naar voren is ingeplant :lol: dat kan omhoog met goede gel óf plat naar voren :roll:
De gel is 1 van de weinige die alles de héle dag rechtop houdt :mrgreen: :thumbup: :inlove:
Aha, dan neem ik die de volgende keer :thumbup:
Hier zakt het haar namelijk halverwege de dag ook, ondanks de freezing gel. Maar het blijft in ieder geval al veel langer zitten, dan met “gewone” gel

Ik gebruik voor Tijs idd ook Taft freezing gel, perfect.
“Mama, mag ik weer harde stekels?” :inlove:
Ik wil je wel aanraden om je handen gewoon met koud water te wassen na het gebruik.
Anders heb je de hele dag plakhanden
Kus Moon
goede tip…thanx :thumbup:
@renzosmam wrote:
Jups die heb ik ook! Bas zijn haar is precies hetzelfde als dat van jouw man en zoon. En mijn haar is geknipt in een model dat het achterop recht naar achter moet. Het blijft wel flexibel dus je steekt niet iemand zijn ogen uit ofzo maar het veert wel terug in model
herstel ik heb Power gel elastic spikes van Taft. Dat is sterkte nummer 5. Maar die werkt dus ook perfect zonder zo hard te worden dat je haar bijna dreigt te breken als je eraan zit
ik gebruik die titane gel voor mezelf… echt superspul!!!
Bij ons is hij iig héél vaak in de aanbieding: 2 halen, 1 betalen, of 2de halve prijs.
En correct me if i’m wrong, maar volgens mij deze week zelfs… :think:
Taft is toch van Schwarzkopf?
Want die is nu in de actie bij ons.
Sorry, klinkt niet echt proffesioneel hé? :roll: :shifty:
Het is nog vroeg…
Et*s
ik heb bij de hema van die jip en janneke gel voor fransje en die is ook sterk vindt ik
Bedankt voor alle tips. Dat word inslaan met die hap