Ik had even een vraagje, ik wil voor mijn dochter haar tweede verjaardag een glijbaan kopen, maar vroeg me af welke het beste is voor die leeftijd. Je hebt van litte tikes een met een glijlengte van 1.50 cm, en glijlengte 1.80 cm. Ik heb het liefst die grote van 1.80 cm, maar ben bang dat die nog wat te groot voor haar is. Wie heeft hier ervaring mee en kan me hierbij helpen.
Wij hebben de 4 tree’s, nu goed opletten, maar kan ze langer mee door
wij hebben die hoogste voor onze oudste gekocht toen ze twee werd en het heeft nooit problem opgeleverd. De jongste kon er al goed alleen vanaf voor ze 1.5 jaar was. Nu gebruiken ze hem nog wel.
ik kijk even mee, wij willen onze dochter ook een glijbaan geven. Ik dacht zelf aan die van 3 treden.
gr Leonie
wij hebben de glijbaan van big rood met oranje hij is niet te hoor net een goede hoogte voor kleintjes verder kun je de tredes en glij gedeelte op 2 verschillende manier gebruiken 1 heel stijl en de andere voor de wat jongere kindjes
Hier een met 5 treden puur idd ook omdat hij er dan volgend jaar en de jaren er op ook nog plezier van heeft…
En ik zou gewoon in de speelgoed winkel gaan proberen. Verôn pakte ook alleen maar de grote glijbaan
Bedankt voor jullie reacties, ik ben er nu uit en ga voor de grote glijbaan
Wij hadden eerst de grote gekocht, maar toen die stond vonden we hem toch echt veel te hoog. Alsnog de kleine gehaald en de grote in de schuur. Dit gaat nu prima. Hij kan er zelf op klimmen en mocht ie van de trap vallen dan valt ie in ieder geval niet van heel hoog.
Wij hebben een kleine met 3 tredes gekocht bij leenbakker voor Peter en Aniek destijds.
Altijd veel plezier van gehad en s’ winters stond hij op de grootste kinderslaapkamer en gleden ze er binnen op.
De grote glijbaan hebben ze pas vorig jaar gekregen, maar dat is zo’n gele met dubbele golf die aan een houten speelhuis zit.
Die kleine van leenbakker voor 25 euro gaat nog steeds mee… dus ik zou gewoon een goedkope kleine kopen, dan hebben ze veel sneller door hoe het klimmen en glijden in zijn werk gaat en je hoeft er niet steeds bij te blijven.