welke flessenwarmer?

Ik ga as woensdag voor het eerst werken. Manlief blijft thuis en gaat zoonlief de fles geven. Nu kolf ik wel eens en hij pakt de fles goed, maar dat is dan direct erna. Nu moet hub de fles geven en hij wil niet rommelen met half warm water hij moet gewoon de fles warm kunnen maken, en em dr in douwen, zoals hij dat verwoord. Kortom… welke flessenwarmer moet ik hebben… Er is zo giga aanbod maar veel mensen om mij heen geven allemaal kv, en die gebruiken dus geen flessenwarmer, omdat die het water in de magnetron opwarmen, maar dat kan niet met bv.

Ik ben benieuwd.

sorry mods… geef borstvoeding, dus wist niet waar deze moest, als die niet goed staat zet je em maar ergens anders neer.

ip mag/kan je bv ook in de magnetron opwarmen, maar dan op een heel laag vermogen.

Ik heb een flessenwarmer die de prenatal ook verkoopt (alleen bij mj staat het prenatal logo er niet op)

Die werkt voor mij prima!!

Je vriend zal met een flessenwarmer ook moeten gaan testen hoe lang op welke stand enz. Maar goed, dat is ff testen en dan weet je het.

ik heb een flessenwarmer van de prenatal. en wat marijke79 al zei, je zult de eerste keer toch even moeten testen op welke stand hij moet.

als het alleen om opwarmen gaat gewoon een eenvoudige opwarmer kopen.

oké

ze werken dus allemaal beetje hetzelfde… anders kijk ik wel eens op mp! die zullen ookv ast nog wel goed zijn.

ik heb een van philips…Als je in Limburg woont kan je die van mij hebben voor een heel klein prijsje :wink:

Ik heb laatst ook op mp gekeken naar een flessenwarmer. Er zijn er idd erg veel :roll: . Ik heb begrepen dat je moedermelk niet warmer mag worden dan 35 graden. En als de flessenwarmer de melk in minder dan 2 minuten op 35 graden brengt, dat ie dan niet deugt. Kan je elke flessenwarmer zo instellen dat ie de melk langzaam verwarmt?

tommee tippee. maar dat was omdat ik die flessen had!

@kico wrote:

ik heb een van philips…Als je in Limburg woont kan je die van mij hebben voor een heel klein prijsje :wink:

helaas… en als je em op moet sturen komt er natuurlijk weer 5 euro bij :frowning:

we kijken wel, anders maar bij de mama mazzeldagen ff shoppen

Heb zelf de Avent IQ; kunnen flessen en potjes in, je kan de hoeveelheid instellen en aangeven of de fles op kamertemperatuur/ koelkast/ diepvries-temp. is.

Is ook vrij snel opgewarmd, moet ik zeggen :thumbup: !

Wij hebben er eentje van Chicco gehad, die had maar 2 standen, potjes en flessen opwarmen. Dat ding werd gewoon veel te heet.

Nu hebben we er ook eentje van prenatal merk, en ben echt super tevreden. Is ook snel op de goede temp. En is makkelijk in te stellen.

als het gaat om het opwarmen van bv dan moet je uitkijken met een flessenwarmer waar maar heel weinig water in moet (bijv. zoals in die van mij maar 20 ml), deze verwarmen dmv stoom, de onderste voeding wordt dan te heet, dan gaan de goede voedingsstoffen verloren. Het beste kun je kijken voor 1 waar meer water in moet, of wat ook prima gaat is au bain marie in een pannetje op het fornuis. Ik gebruikte eerst ook die flessenwarmer, maar nadat ik had gehoord dat het neit goed was en ik geen niewe wilde kopen ben ik het op het fornuis gaan doen, gaat net zo snel.