welke flessen/spenen bij voeding met Nutriton

Heey meiden…

Ik gebruik momenteel de flesjes van Avent…prima flessen maar nu ik johannesbroodpitmeel moet toevoegen wordt de voeding te dik

voor de Aventspenen.

De 123fase speen gaat weer veel te hard voor ons kleintje.

En met de gewone spenen van Avent duurt t 45min voor hij de fles op heeft, en ligt die natuurlijk in not time tijdens t drinken te slapen door t harde zuigen.

Wie gebruikt er ook JBPM en welke flesjes/spenen kunnen jullie eventueel aanraden.

alvast bedankt…

je kunt evt ipv van de kleine speen of de 123 een middenmaatje proberen ( vanaf 3 maanden bijv). of zelf de gaatjes met een hete naald oid iets groter maken…( daarna wel even steriliseren voor de zekerheid hoor).

succes

Hoi,

Hier gebruik ik ook Nutriton met de Avent fles en speen. Voordat ik begon met Nutriton gebruikte ik de speen nr.1 nog. Met Nutriton ben ik snel overgegaan naar de speen nr.2. Het is trouwens even zoeken geweest welke dikte van de melk effectief bleek en welke speen hierbij paste. De papspeen (1-2-3) heb ik ook gekocht, maar die was echt niet geschikt (de melk goot a.h.w zijn keel in). Sinds een paar weken gebruik ik al de speen nr.3. (vanaf 3 maanden) omdat hij zich helemaal stuk zoog aan de speen nr.2. Het is even uitproberen. Ik weet niet hoe dik je de melk maakt (met hoeveel schepjes Nutriton)?

gr, Diana :-*

hoi hoi…

ik gebruik 120cc water 4 schepjes voeding en 3 schepjes nutriton.

Ik heb inmiddels de gaatjes van speen nr 2 iets doorgeprikt met een naald en toen ging t iets beter…

die 123 is idd geen doen…germ binnen 3min was t flesje leeg hihi

Grt natascha