welke flessen? Nuby/chico?

Had bedacht om voor de baby de nuby flessen te doen, heb er 1 in huis (kleintje, gekregen bij een doos ofzo).

Kreeg vanmorgen een andere doos, daar zat een chico fles in…





Baby zat bv krijgen, en als ik dus werken ga de fles.

Bij tl hadden we tommee tippee, goed bevallen maar letters nu van fles af dus toe aan vervanging.



BB flessen lijkt me niets met die “rietjes” wat erin zit (qua schoonmaken enzo).

Wij hebben iets van 5 verschillende flessen moeten uitproberen, onze ervaring is dat ieder kindje anders reageert op flessen.



Van vrienden kreeg Avent en dit was goed, wij kwam na een hoop proberen uit op Difrax.



Als ik eerlijk ben zou ik die flessen houden, eentje bijhalen is zo gedaan, maar ze zijn niet bepaald goedkoop…

flessen zijn al weg, waren helemaal af na gebruik. letters eraf en toch wel fijn om te weten wat je nou over houdt in een flesje (al maakt dat opzich niet uit bij bv maar toch…)

Dus nieuwe flessen moeten we toch kopen… Avent vind ik niets, difrax ben ik ook niet zo van, bevielen niet bij tl.

Ik zou het gewoon laten bij de twee flesjes die je hebt gekregen en dan kijken welke van de twee de baby het fijnste vindt. Daar kun je er dan altijd nog een of twee extra van aanschaffen.



Hoe gaat het verder met je nu je een bn’er bent :mrgreen:

dat kan natuurlijk ook cees! goed idee!



Enne bn’er zijn bevalt goed (wordt namelijk niet herkend :mrgreen: )

@Cariska wrote:

dat kan natuurlijk ook cees! goed idee!



Enne bn’er zijn bevalt goed (wordt namelijk niet herkend :mrgreen: )




hihi!

Nuby spenen zijn niet te verkrijgen bijna, gaan uit de collectie.

Handig om te weten .