welke flesjes?

ik ben er natuurlijk al weer een tijdje uit, en er zijn vast en zeker veel nieuwe flesjes op de markt gekomen.



welk flesje hadden jullie? en beviel die?



bij sophie hadden we avent, en die bevielen erg goed, maar nu maar weer even opnieuw orienteren :inlove:

Wij gebruiken ook nu weer Avent! :inlove:

Tja, ik had alles van Avent gekregen van een collega maar helaas dronk S deze te snel leeg en moest ik op zoek naar de geschikte fles. Ik heb daarbij Tommee tippee, bibi, kruidvat en uiteindelijk Difrax s-fles en die laatste is gebleven.

Ik zelf vond het een rot fles maar het werkt wel goed om lucht n darmpjes te voorkomen en heeft goede spenen m sneldrinkers te vertragen op een niet zo’n frustrerende manier.

Na 6 maanden ben ik weer overgestapt op Avent, ik zelf blijf dat de fijnste flesjes vinden in gebruik.

Ik zweer bij dr Brown, maar dan voornamelijk omdat mijn kindjes echt extreem gevoelig zijn in hun buikje en echt heel veel last hebben van lucht… en dan werkt dr Brown echt!! Het blijft hier een probleem, maar in veel mindere mate dan bij de Avent en Difrax flessen.

Hij is er te krijgen in brede en smalle variant.

Overigens kon mijn jongste erg slecht uit een fles drinken in het begin (zelfs verpleegkundigen zeiden: wat drinkt dit kindje raar uit de fles), hij verslikte zich altijd overal in, welke speen dan ook… maar de dr Brown speen ging goed!! (met jbpm overigens, maar dat hadden we in de andere flessen ook en nog verslikte hij zich)

Hier allerlei flesjes geprobeerd, maar vind de Difrax fles toch het fijnste! De Tommee Tippee flesjes vond ik persoonlijk een ramp!

De speen klapte hier elke keer vacuüm, die heb ik dus maar snel weer weggedaan…

Eerst hebben we Avent natural gebruikt, dat is die bredere fles met de speentjes die het meest op een echte tepel lijken. Omdat Thijs veel last van krampjes heeft zijn we nu de Dr. Brown (smalle variant) sinds gisteren aan het proberen. Helaas nog weinig succes :cry:

B-free bij beide meiden. Vond avent echt verschrikkelijk.

B-free is net zoals Dr-brown.