welke fles

Ik zit sterk te twijfelen om over te stappen naar andere flessen.

( zit nu op Avent )

Waarom:

Aukje krijgt erg veel lucht binnen tijdens het drinken, wat resulteert in boertjes, en voeding die terug omhoog komt.

Ook heeft ze extreem veel last van winderigheid. En dan écht extreem!

Ze zit op speciale voeding voor kma, en tot op heden toe dikken we de voeding altijd in met jbpm omdat ze dus makkelijk voeding terug op geeft.

Waar een kindje normaal gesproken tevreden zou moeten zijn als ze gegeten hebben, kan zij moord en brand krijsen.

Wel ga ik via de kinderarts nog Zantac aanvragen ivm het opgeven van de voeding.

Graag lees ik jullie ervaringen en het hoe en waarom.

zat met tygo eerst op difrax maar ging niet zo lekker met johannes broodpit meel

daarna 3 standen speen met avent… daar op gebleven tot hij uit een tuit kon drinken

was ook best vrij vlot

en nu drinkt hij toch ook al weer een hele tijd uit een gewone beker en gebruik ik alleen zijn tuit nog als hij in een dwarse fase zit

dan wil nog wel eens wat door de lucht vliegen en ik blijf natuurlijk niet dwijlen :roll: :mrgreen:

de 3 standen speen is nu echt nog veel te groot voor aukje. daar gutst het gewoon uit.

hier ben ik juist wel tevreden over de sfles van Difrax. Met avent had mijn dochtertje echt problemen. De ene speen ging te langzaam en de andere te snel, ze had enrom veel krampjes.

De Sfles heeft wel voor verandering gezorgd, ook met jbpm gaat dat hier gewoon goed.

had bij de S fles veel beter het idee dat ze geen lucht mee kreeg als bij de aventflessen.

@Kimmygirl wrote:

hier ben ik juist wel tevreden over de sfles van Difrax. Met avent had mijn dochtertje echt problemen. De ene speen ging te langzaam en de andere te snel, ze had enrom veel krampjes.

De Sfles heeft wel voor verandering gezorgd, ook met jbpm gaat dat hier gewoon goed.

had bij de S fles veel beter het idee dat ze geen lucht mee kreeg als bij de aventflessen.

Klopt…

Hier ook alleen zonder bijvoeding/jbpm…

@Kimmygirl wrote:

Dat heb ik dus ook met de avent.

Ook wij doen bij Naomi jbpm erbij en speen 1 is t langzaam en 2 te snel.

nu overgestapt naar difrax s fles met speen s en dat gaat nu prima.

In het begin ook de s-fles gebruikt maar toen ging het voor Naomi te snel,nu gaat het goed.

heb nu de flessen van dr brown en bfree in huis gehaald.

Ze drinkt al veel rustiger, en laat eigenlijk elke keer wat staan…( ene keer 40ml andere keer 60ml v/d 165ml)

Wel spuugt ze minder, dus ze zal dan toch wel genoeg binnen krijgen lijkt me :think:

Soms klakt ze wel los tijdens t drinken, hoe zou dit kunnen komen?

Wij hebben de Born Free fles, is een speciale fles tegen valse lucht e.d.

Enorm handige fles :thumbup:

Hele goede keuze de dokter brown of b free fles// :thumbup:

Hier de S-flessen van Difrax, de brede flessen. Gebruik de 1-2-3 speen en de M-speen. Gaat ook goed met Nutriton door de voeding!

Hier de tommy tippee. Sanne pakte de Avent niet goed, met de kleinste speen stroomde het nog uit haar mond en ze dronk heel onrustig. met de Tommy tippee gaat het prima, zit ook zo’n ontluchtingsventiel op.

hier ook overgestapt op de dr brown flessen, W had ook erg veel last van lucht/scheetjes en krampjes, nu gaat het een stuk beter :thumbup:

Ik had hier de Avent flessen, maar die gingen VEEEEEL te snel.

Resultaat, nog sterke zuigbehoefte en krampjes.

Heb na 3 dagen hub op pad gestuurd voor de S-fles met s speen.

Helemaal super!