welke fles?

Welke fles is fijn voor pas geboren baby’s?

Dit ivm teveel lucht binnen krijgen, gulzig eten enz.

Ik ben namelijk nog op zoek naar een handige fles!

Dus tips zijn welkom :stuck_out_tongue:

ik zie dat de baby nog niet geboren is :slight_smile: Maar neem aan de je 100% flesvoeding wil gaan geven??

Ik zelf wilde borstvoeding geven en evt kolven en had daarvoor heel wat TommieTipie flessen in huis gehaald… helaas liep het allemaal niet zo als “gedroomd” en had ik aan die flessen niets.

Dan maar Advent,Difrax,Didi maar onze zoon bleek wat problemen te hebben met zijn darmen en deze hielpen ook niet.

Uiteindelijk op advies van de kinderarts zijn wij over gegaan op de flessen van Dr Brown’s echt helemaal super :thumbup:

Hebben een natuurlijk flow waardoor kindjes niet gulzig kunnen drinken, en komt geen lucht in de fles wat weer beter is voor de darmen…

Wat ik hier mee wil zeggen is dat het heel moeilijk is om van te voren te bedeken welk fles geschikt is voor je kindje :slight_smile:

Wat ik prettig vindt hoeft voor jou en/of je kindje helemaal niet zo te zijn :slight_smile:

Ik denk dat je dat het beste kan bepalen als jullie wonder er eenmaal is.

schaaf 1 fles aan kijk hoe hij het hier er op doet.

B-free fles zelfde als een Dr-Brown alleen is de B-free fles de orginele.

Wij hadden in het begin een avent fles, maar aangezien ons meisje hier veel lucht mee naar binnen kreeg, met het resultaat krampjes dus.

Toen hebben we de B-free fles gekocht, en ons dametje had direct geen last meer van krampjes. Super fijne fles ik heb voor een brede hals gekozen omdat we dit het prettigste leek, speentje is felxibel.

Melk komt er niet te snel, of te langzaam uit…

Dochter is 1,5 en drinkt er nog steeds uit :thumbup:

difrax, s fles, zit een ventiel onderop zodat de fles niet kan vacuumtrekken. Dus voorkomen krampjes.

Lianne heeft hem vanaf dag 4 gebruikt tm haar eerste verjaardag.

Toen ben ik overgegaan op een tuit in combi met een goedkope fles.

Dragon. Ja 100% flesvoeding :wink:

Borstvoeding wil ik niet meer proberen namelijk.

Die flesjes ken ik helemaal niet, Dr. Brown en B-Free.

Koop je die gewoon in een kruidvat e.d. of ergens speciaal?

Difrax heb ik indd ook al goede verhalen over gehoord!

Avent hoor ik veel slechte verhalen over, ondanks het merk :shifty:

difrax s-fles :thumbup:

Dr-Brown zie ik altijd bij de Prenetal.

B-free flessen hebben ze meestal in wat grotere babywinkels.

Maar je kunt ze natuurlijk ook op internet bestellen.

Hier ook Dr Brown flesjes. De avent ging te snel en gaf veel krampjes, daarna nog de difrax-s geprobeerd, maar ik kon niet omgaan met het ventiel. Vreselijk onhandig vond ik het om dat ding los te draaen met die fles op de kop, en onze kraamverzorgster had toevallig een dr brown bij zich. Geprobeerd en volledig om, beebje doet het er prima mee.

Volgens mij kun je ze ook bij Etos kopen, ik heb ze online gekocht. Waren er binnen een dag.

Lastig hoor, want denk dat het voor elk kindje toch verschillend is waar ze het beste uit drinken.

Wij zijn hier begonnen met Avent, maar dat ging niet. Een zoektocht gehad maar uiteindelijk bij Difrax geeindigd. Mijn dochter drinkt dan uit de gewone/smalle fles maar je hebt ook een extra brede voor gulzige drinkers als ik het goed heb.

Maar avent was hier dus echt een ramp. Ging goed met de krampjes maar ze werd er gewoon echt veel te moe van en dronk dus heel erg slecht.

thanx voor alle tips!

Wij kunnen een flessenwinkel openen.

Na Avent, Tommie Tippie en Difrax s-fles zijn we bij Dr. Brown uitgekomen…wauw wat een verademing, superfles :thumbup:

Nooit gedoe mee, geen vacuum, geen luchtbubbels, geen lekkages, gewoon top :thumbup:

Hier ook na avent, difrax een Dr. Brown fles :thumbup:

Gewoon te koop bij de etos!

Maar het is gewoon uitproberen wat het beste bevalt…

Wij altijd een avent, daar drinkt ze nu nog uit!

Heb inderdaad wel altijd bubbeltjes in de melk gehad, leek soms wel milkshake :mrgreen: . Isa heeft nooit last van krampjes gehad, dus niet geswitched.