welke fles????

hallo,



ilona mag rijstebloem van nurix erbij, alleen komt er niets meer uit de fles de rijstebloem is te dik voor de speen.

ik gebruik de dif
ax flessen.

welke fles/speen gebruiken jullie?





alvast bedankt :thumbup:





gr melanie

lukt het ook niet met de 3 standen speen van difrax?

hoi,



die heb ik niet, misschien een domme vraag maar mag die dan al?

je hebt spenen vanaf verschillende leeftijden.

anders ga ik hem morgen halen, bedankt :thumbup:



gr mel

ik zou idd de driestanden speen proberen. Kijken op welke stand het het beste gaat.

Het is alleen lastig om een 3-standen speen te gebruiken bij een kromme difraxfles omdat je een kromme fles dus niet op een andere stand kunt draaien. Tenzij je de hele voeding op dezelfde stand geeft natuurlijk… snappie :eh: ? Ik ben daarom toen overgestapt op (rechte) bibi flessen en daarbij een 3-standen speen. Omdat de bibi-speen qua lengte overeenkwam met de difraxspeen. Spenen van andere merken waren vaak groter/langer waardoor ze weer ging kokhalzen :? . Dat ging goed en ik gebruik ze nu nog voor de pap 's morgens.

hoi,



ok ik heb flessen genoeg, hea, difrx, aven* tommee tip*eetc etc :mrgreen:

maar die 3 standen speen niet, ga ik morgen direkt halen mag toch gratis 50,- besten bij :thumbup: land.



hartelijk dank dames!





gr mel

gewoon een papspeen (L) van difrax gaat hoor!

hier in ieder geval geen probleem



gr

muts

Hoeveel nutrix doen jullie erin dan? Want Thije trekt/zuigt alles nog uit een s speen. Ook de pap krijgt hij er moeiteloos uit :think: :think:

1 a 2 schepjes mocht ze,



weet je wat we hebben gedaan, we zijn terug op de standaard en mevr heeft haar ritme terug, :thumbup:

het ligt bij haar niet aan de voeding(exceem)

de vogel is weg en het is rustig op het moment.





gr mel