Welke fles ? Heb m gevonden !!!!!!!!

Ben ik de onzekere ik weer en heb jullie advies nodig :oops: :wink:

Ik heb nu al een hoop voedingen in de vriezer zit en vind dat een heel gerustellend idee

voor als ik straks moet gaan werken :thumbup:

Nu komt t. We zijn aan t proberen Fieke aan de fles te laten wennen en dan kan

Joost (mn man) ook eens een flesje geven of als ik eens weg wil kan iemand anders dat doen.

Nu heb ik de Aventfles en Loek heeft daar altijd super uit gedronken en dacht dat Fieke

dat ook wel zou doen. Nou niet dus :wall: Als er water in de fles zit drinkt ze wel 8) maar zodra er

bv in zit moet ze dus gewoon niet en dan gaat ze als een idioot kokhalzen en overgeven.

Ik mag blij zijn dat ze 30 cc binnenkrijgt. Nu moet ik ook heel eerlijk bekennen dat ze ook niet

echt zit te wachten op n tut dus heb t idee dat ze siliconen niet echt pikt (kind van dr moeder :think: :oops: )

Welke fles gebruiken jullie en vinden jullie fijn ?

Welke fles komt t meest overeen met de borst ?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Liefs Viola

Hier gaat het alleen goed met de flessen van prenatal (zaten bij de handkolf). Rest gaat te snel en dat gaat hij kokken. Je hoort ook wel eens dat beebjes borstvoeding wat uit de vriezer komt niet lekker vinden. Wel eens geprobeerd met net afgekolfde melk?

Het maakt haar niet uit of t bv uit de vriezer is of verse :think:

dan is dat iig duidelijk :mrgreen: Apartd at ze wel water accepteerd!

Maar dan is het ben ik bang een kwestie van uitproberen. Ik ben niet zo thuis is de vormen, maten en merken maar wat in veel gevallen werkt weten andere vast raad op.

Bedankt :thumbup: en ik hoop idd dat iemand anders daar een antwoord op heeft want dit vind ik

echt heel erg moeilijk en wil niet zomaar vanalles gaan aanschaffen en eerst info opdoen.

Er wordt gezegd dat tommee tippee (ofzoiets) het meest overeenkomt met de borst, maar of dat ook echt zo is … (heb nog geen ervaring :mrgreen: ).

En hoorde ook dat sommigen heel tevreden zijn van difrax (lijkt een beetje op een banaan die fles qua vorm).

Succes in ieder geval met de zoektocht.

Hoi hoi,

Ik heb dat probleem ook gehad met onze zoon Don.

Ik heb nu de fles van difrax met die zwanenhals.

Bij ons echt een uitkomst!!!

Die avant flessen kotste hij ook uit.

Dus misschien heb je er wat aan. Die steen lijkt namelijk heel erg op de tepel.

Nou succes ermee!

Groeten Rachel

Heb de nubyfles met speen gekocht en moet zeggen ze ligt nu heerlijk te drinken bij papa :dance:

Ik juich nog niet te hard maar moet zeggen t ziet er hoopvol uit.

Ze begint iig niet meteen te kokhalzen en over te geven :thumbup: