welke film is leuk voor een 5 jarige?

binnenkort hebben lo en ik een moeder dochter moment…

ze wil oa naar de bioscoop.



welke film is nu leuk voor een 5 jarige?

  • penny?
  • de smurfen?
  • of…

Wij hebben erg genoten van de Smurfen. Gargamel was wel een beetje spannend af en toe.

Wij zijn ook naar de smurfen geweest.

Alhoewel de verhaallijn te moeilijk was voor I.

Maar er zaten veel ‘zichtbare’ grapjes in, waardoor ze het een hele leuke film vond.

Ik hoor nog regelmatig: weet je nog? Die kat op het hoofd van gargamel? Of dat gargamel tegen de auto rende? enzovoorts :smiley:

hier ook naar de smurfen geweest in 3D beide meiden vonden het echt een hele leuke film, jongste vond hem soms wat spannend maar wel echt super

smurfen lijkt op de trailer wel leuk, tevens jeugd sentiment :wink:

Tja met anne zou ik naar Penny gaan…maar dat is een echt paardenmeisje…smurfen vinden we ook leuk dus geen makkelijke keus denk ik.

Ik ben een paar weken terug met twee meiden van 4 naar de smurfen geweest. Ze vonden het beiden een leuke film. Wel spannend maar niet TE spannend. Ook voor ouders een leuke film.

Bedoel je Penny’s Shadow?



Ik geloof niet dat ik daar met een 5 jarige heen zou gaan. Ik ben er met de oudste geweest en er waren een paar heftige stukken in. Misschien valt het haar meer op nu ze ouder is, maar ik vind het geen jonge kinderenfilm eigenlijk… Hij is trouwens best leuk, al heb ik niets met paarden…

Wij hebben ons goed vermaakt bij de Smurfen, daar zitten veel zichtbare grapjes in (brilsmurf die door de lucht vliegt)

Misschien dat de 3d versie voor kleinere kinderen nog een beetje meer indruk zou maken, want dan komen sommige dingen echt op je af, maar dat kun je zelf het beste inschatten.

@Esther75 wrote:

Wij hebben ons goed vermaakt bij de Smurfen, daar zitten veel zichtbare grapjes in (brilsmurf die door de lucht vliegt)

Misschien dat de 3d versie voor kleinere kinderen nog een beetje meer indruk zou maken, want dan komen sommige dingen echt op je af, maar dat kun je zelf het beste inschatten.




Kes zette gewoon zijn bril af als hij het te spannend vond worden :wink: