Welke fietstassen bij Bobike Maxi +

Hoi allemaal



Vandaag hebben wij het fietszitje voor achterop gemonteerd (Bobike Maxi +). Helaas passen mijn fietstassen nu niet meer. Via diverse zoekopdrachten op Google ben ik er alleen achter gekomen dat er speciale fietstassen te koop zijn die wel passen in combinatie met een Bobike Maxi +, maar kan ik niet echt merk/type etc vinden. Hebben jullie tips?





Groetjes,

Ellentje

ik heb destijd een hele set gekocht, met bobike junior voor voorop, met scherm, bobike maxi voor achter, voetbeschermplaten, en ook fietstassen erbij. maar op mijn batavus mambo deluxe passen de fietstassen niet helemaal lekker icm maxi plus achterop. heb een bagagedragerverlenger gekocht en ga deze erop zetten, zodat de tassen beter komen te hangen

Hmmnmm dus de fiets is ook nog van belang!

Hier ook een Batavus mambo deluxe.



Ben benieuwd hoe jouw fiets er straks uit komt te zien. Misschien fotootje tzt?

zal ik morgen eens maken! voorzitje zit er niet meer op hoor :wink: als er morgen geen foto verschijnt, pb me dan even om me te herinneren :wink:

Ik heb bij de fietsenzaak gevraagd en zij verkopen altijd een bepaald soort fietstas die voor een sportfiets geschikt is, het schijnt de enige fietstas te zijn die past (met uitzondering van officiele Bobike-tassen).



Het loopt met elastieken banden over je bagagedrager. De fietstassen zelf zijn van soepele stof, bovenin zit een elastiek met zo’n drukknoopje, zodat je de opening ruimer en dichter kunt maken. De flap maak je dicht met van die kliksluitingen. Je kunt ze redelijk ver naar achteren plaatsen, omdat ze soepel zijn en niet al te breed. Ze lijken niet zo groot, maar er kan een heeeeele boel in. In de flap zit nog een vakje met een rits. Ze zijn zwart met een reflecterend stuk aan de achterkant. Op de zijkant staat het merk, Cordo.

Ik heb 1 fietstas, met een speciaal verlengstuk aan mn fiets en aan de andere kant de buggydrager :thumbup:

heb hier normale fietstassen, maar dan moet je niet die recht naar beneden lopen maar beetje schuin… lastig uit te leggen, maak morgen wel ff foto ok?

Ik heb heel toevallig ook een Batavus mambo en heb daar toen ik 'm kocht meteen de bagagedragerverlenger (leuk galgjewoord :lol: ) op laten zetten en ook het stoeltje.(Bobike maxi) Dat gemier had ik geen zin in. En nu heb ik er de op 1 na grootste maat fietstas van de Hema op zitten. Ik hou nogal van stouwen, haha. Maar dat past prima hoor. Ik kiep alleen soms bijna om omdat m’n zwaartepunt zich wat verplaatst heeft.