Welke fietskar? Tips!!

de meeste fietskarren hebben toch zo’n bagagevak achter de zitting? Tenminste, die ik bekijk op markplaats en andere sites vaak wel. Weet niet of de zapp er in past, maar die is natuurlijk erg klein.

ik heb net zon soort fietskar als pegje. kijk maar es op de fotos hiervoor. alleen die van mij is geel, rood en blauw.

Nou, ik heb 'm besteld hoor…een nieuwe. Ik kon het niet laten om toch het model te kiezen waar ik al langer een oogje op had. De Nordic Cab. ‘t Kost wat , maar dan hedde ok wa’, zoals ze hier zeggen.

Klein, compact op te vouwen, verstelbare zitting, voldoet aan alle veiligheidseisen (overtreft ze zelfs, zegt de ANWB) en nog heel wat dingen. Kan niet wachten tot ie er is. Zal zo effe een fotootje proberen te vinden.

@mamalena wrote:

Nou, ik heb 'm besteld hoor…een nieuwe. Ik kon het niet laten om toch het model te kiezen waar ik al langer een oogje op had. De Nordic Cab. ‘t Kost wat , maar dan hedde ok wa’, zoals ze hier zeggen.

Klein, compact op te vouwen, verstelbare zitting, voldoet aan alle veiligheidseisen (overtreft ze zelfs, zegt de ANWB) en nog heel wat dingen. Kan niet wachten tot ie er is. Zal zo effe een fotootje proberen te vinden.




heb je er geen foto van ,ik ben wel benuwd nou



mijn fietskar heeft ook een verstelbare rugleuning dus daar kunnen ze lekker in liggen als ze moe zijn , en ik heb nog een extra vering gekocht voor er onder en een sunblock , die is geweldig :thumbup:

ik had een foto gezien net van hem , leuke fietskar hoor :inlove: welke kleur had je hem , ik heb een blauwe gezien :think:

Hier is ie!

ja leuk ik had hem gezien ,leuk wagentje :inlove: :thumbup:

Vandaag is íe verstuurd, dus ik kà n hem morgen al hebben!!! En anders overmorgen. Maar heel snel dus. ben zó benieuwd!! Heb er echt zo’n Sinterklaasavond-gevoel bij. :lol:

@mamalena wrote:

Vandaag is íe verstuurd, dus ik kà n hem morgen al hebben!!! En anders overmorgen. Maar heel snel dus. ben zó benieuwd!! Heb er echt zo’n Sinterklaasavond-gevoel bij. :lol:




geweldig he , ik hoop dat je hem snel hebt :thumbup: :pray:

Jaaaaaa, hij is er!!! Heb 'm in elkaar gezet, maar nog niet mee kunnen rijden. Peuter heeft er al wel eventjes ingezeten en vond het geweldig. Morgen gaan we voor de primeur!

leuk hoor! fotoooooooooo’s!! :inlove:

ik ben ook benuwd naar foto’s :inlove: , hier vinden ze de kar geweldig , en was de kar alles wat je gehoopt had :think:

Weet nog niet helemaal of het is wat ik dacht. Daar moet ik 'm effe voor gebruiken. Ik vind 'm in elk geval heel lekker rijden als wandelwagen; héél soepel en licht. Ik vind 'm heel goed in elkaar zitten (vernuftig) en hij is lekker smal. Past door de deur. Voor nu ben ik heel tevreden. Ga er morgen mee rijden. Hoop dat mijn kleinste er goed in past en lekker kan zitten. Da’s m’n grootste zorg.

Zal binnenkort foto’s plaatsen.

ik vind zelf ook een fietskar fijner dan een duo kinderwagen , ik ben blij dat ik deze genomen heb dan heb ik teminste en een fietskar en een kinderwagen in 1

ik ben benuwd morgen ik hoop datje kleinste goed er in zit , ik fiets al een kleine 2 maandjes hier mee , dus ik had echt een schelp nodig , misschien dt ze binnekort ook zo e rin zitten kan , maar voorlopig zit zeer zo heerlijk in

Ik had al bedacht dat als het ècht niet zou gaan zonder schelp, dat de oudste dan toch maar gezellig in het zitje voorop gaat en de kleinste in de maxi cosy achterin. Ik krijg de MC er vast wel in op de een of andere manier.

ja datzou ook gaan , ik kon ze er niet allebij in de mc en de oudste , maar as je het zo kan regelen dan is het ook goed toch :think: :thumbup: