Welke fietsendrager?

We hebben een station(mondeo), daar nam ik altijd de fiets van mijn dochter in mee. We wonen namelijk een paar kilometer uit het dorp en vooral als ik moet werken gaan we met de auto. Dan moet ze wel naar de BSO dus neemt ze de fiets mee om bij de BSO te komen (worden opgehaald door de leidster).



Nu gaat onze jongste dochter ook naar school, maar 2 fietsen passen niet in de auto (20"en 16"). De leidster gaf aan dat ze het best ver vind om na de hele dag school nog helemaal naar de BSO te lopen, dus de vraag of ze haar fiets mee mocht…



Ik ben aan het zoeken, maar kan nergens informatie vinden welke fietsendrager het beste is om 2 kinderfietsjes op mee te nemen… maar ik ben vast niet de enige?



Wie heeft de gouden tip :?

wij hebben de hawk. kunnen zowel grote als kleine als eletrische fietsen op…

Wij zijn de laatste tijd ook op zoek geweest naar een fietsendrager waar kinderfietsen op kunnen en het is mij ook opgevallen dat er op internet weinig info te vinden is over welke modellen wel en niet geschikt zijn voor kinderfietsen. Mede daardoor krijg ik de indruk dat de meeste reguliere fietsendragers wel geschikt zijn. Op een gegeven moment vond ik wel een site waar je de fietsendragers kon filteren op ‘geschikt voor kinderfietsen’ en op basis daarvan hebben we uiteindelijk via https://www.rameder.nl/fietsendrager/ de Thule EuroRide 940 besteld. Hij is pas een paar dagen geleden bezorgd en ik kan dus nog niet garanderen dat hij goed bevalt, maar ik ga er vanuit dat het goed komt!