welke fiets

mischien moet ik me schamen,maar ik heb dus helemaal geen fiets en het is jaren geleden dat ik gefietst heb :oops:



nu lijkt het dus wel heel leuk om als floris wat groter is met hem te gaan fietsen of bv boodschappen halen wat een ramp is hier in ommen in de zomerperiode.je bent dan sneller met de fiets ergens dan met de auto door alle touristen :hand:



nu heb ik vroeger altijd een oma fiets gehad die ik gewoon super vond fietsen,maar zijn dit wel handige fietsen als er een kinderzitje op moet?

ik heb ook wel naar die mamafietsen zitten kijken,maar de oma fiets heeft toch sterk mijn voorkeur omdat ik gewoon weet dat die licht fietst.ik heb nml reuma.



wat raden jullie doorgewinterde mama’s me aan? :think:

ik heb ook jaaaren niet gefietst en heb nu sinds 2 jaar een opoefiets en echt ik ZWEER erbij stevige makkelijke fiets , heb het zitje achterop en dat gaat prima , heb geen ervaring met een zitje aan het stuur helaas , daar ga ik volgend jaar achter komen :wink:

Het is maar net wat je zelf handig vind.

Ik zou als ik jouw was naar de fietsenwinkel gaan en vragen of ze een omafiets hebben en of je mag proberen hoe het is met een zitje voorop.

Mijn buuf vind het heel handig, ik weer niet omdat ik klein ben en dus stilstaand op moet stappen daardoor past het net niet lekker.



Fietsenverkoper hier in de buurt zei dat moeders vroeger ook geen moederfiets hadden en toen paste het ook bij iedereen :wink:

Ik heb een normale fiets, een gewone gazelle.

Wel eentje met een lage instap, zodat ik er een beetje makkelijk op kan klimmen



ik vind fietsen met Isa helemaal geweldig, maar ook best eng :oops:

als je een noodstop moet maken, heb je het hele zitje inclusief kind in je maag en ribben…auw

omafiets met zitje voorop kan prima!!

dank je wel meiden :thumbup: :smiley:



ja ik vroeg het me ook al af.vroeger hadden ze ook geen mamafietsen en toen werden we toch ook wel vervoerd :lol: ik heb ook even naar de prijzen gekeken van mamafietsen maare pffffffffffff wat een geld zeg :shock:

Ik heb net een nieuwe fiets gekocht, de Batavus Mambo Spirit. Geen mamafiets, want die vind ik erg lelijk.

Dus een gewone hippe fiets, waarbij je genoeg ruimte hebt voor een voorzitje en achterzitje.

dat is idd een erg mooie fiets zeg,maar ik heb geen dikke 600 euro over voor een fiets…niet dat ik het niet heb,maar het zijn gewoon belachelijke bedragen voor een fiets.en dan is 600 nog goedkoop schijnt het :shock: ik heb zelfs fietsen gezien van 2000 :shock: :shock: :shock: