Welke elektrische tandenborstel?

Hallo!



Ik zit met een dilemma, vandaag gaan we een nieuwe elektrische tandenborstel kopen, maar ik weet (nog) niet welke en hoopte dat jullie me bij mijn keuze kunnen helpen :pray:



De strijd gaat tussen de Oral B Triumph met Smartguide en de Philips Sonicare (Flexcare evt.).



Welke moet ik kiezen, de meeste stemmen gelden :mrgreen: . Maar ook gebruikerservaringen zijn van harte welkom!!



Alvast bedankt!



Groetjes,

Judith

Wij hebben altijd van Braun. 1 Keer heb ik een Phillips gekocht en die is regelrecht het vuil in gegaan, zo slecht. Over het algemeen vind ik de accu’s erg slecht, dus dat lijkt me een belangrijk deel om op te letten. Verder kan ik de keus niet voor je maken natuurlijk.

Wij zijn erg tevreden over de Sonicare van Philips :thumbup:

(op aanraden van de tandarts gekocht overigens)

Ik had altijd een Braun maar toen ging die met dat gewone borsteltje uit het assortiment helaas.

Toen Oral B gekocht met zo’n rond borsteltje :thumbdown: :thumbdown:

Dus ik stem voor de Philips, want das gelukkig weer een normale! :smiley:

Wij buzzen nu de sonicare van Philips en dat is een blijvertje. Ik heb altijd een braun gehad, maar ben echt helemaal om. Die sonicare da’s echt lekker poetsen :mrgreen:

@Maxime wrote:

Wij buzzen nu de sonicare van Philips en dat is een blijvertje. Ik heb altijd een braun gehad, maar ben echt helemaal om. Die sonicare da’s echt lekker poetsen :mrgreen:




toen ik de poll zag staan dacht ik al: inkoppertje voor de buzzers :wink:



Sonicare :thumbup:

Idd sonicare is geweldig.

Wij hebben ook de Sonicare geadopteerd! :wink:

Ik heb er een van Braun, maar weet niet precies welke

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=42351&postdays=0&postorder=asc&start=225



Lees hier maar eens de ervaringen van buzzers :mrgreen:

Wij poetsen gewoon met een borstel :mrgreen: :mrgreen:

@Maxime wrote:

Wij buzzen nu de sonicare van Philips en dat is een blijvertje. Ik heb altijd een braun gehad, maar ben echt helemaal om. Die sonicare da’s echt lekker poetsen :mrgreen:






hier precies hetzelfde

nog nooit zo’n tendenborstel gehad!

al die andere vallen echt in het niet

We hebben uiteindelijk gekozen voor de Oral B. Dus niet de meeste stemmen gelden. Nou speelde ook mee dat de Sonicare niet meer in de winkel lag en besteld moest worden, maar volgens de verkoper was de Oral B beter dan de Sonicare.

Jullie hebben natuurlijk allemaal ervaring met de Sonicare, maar niet met de Oral B denk ik?

Anyway: het ziet er leuk uit allemaal met twee verschillende borstels en vier verschillende poetsstanden. Ik ga hem vanavond uitproberen, dus morgen horen jullie het resultaat!



Bedankt voor jullie reacties :-* !

@Juudje26 wrote:

maar volgens de verkoper was de Oral B beter dan de Sonicare.


Hahaha ja tuurlijk zegt íe dat ! :wink:

Ehm, de Sonicare is duurder dan de Oral B hoor. Dus dat lijkt me geen verkooppraatje dan :think:

Ik ben zelf tevreden met mijn Oral B. Hoe denken jullie hierover? Ik moet binnenkort weer een nieuwe.