Welke e-reader?

Hij is binnen, update is geplaatst, en ik ben nu bezig heel wat boeken erop te zetten. Ben benieuwd hoeveel het geheugen kan hebben, haha.

In ieder geval genoeg voor nu eerst.

Het leest heel prettig, het formaat is ook goed. Ik denk dat ik 5 inch wat aan de kleine kant had gevonden, dus de keuze is goed geweest.

Maf hoor, dat hoe je ook op het scherm kijkt, je het gewoon kunt lezen. Ik krijg de neiging om te voelen, haha.

@nachtvliinder wrote:

@nachtvliinder wrote:
ow waar heb jij die gehaald dragon? Dan bestel ik mij er ook maar 1 :mrgreen:

De ipad is wel zwaar maar je kan er ook wel meer mee dan als een ereader!

Als ik buiten kan lezen dan zou ik voor de ipad gaan!

Ik heb er al 1 gevonden :thumbup: :mrgreen:

Wilde al zeggen dat je ze bijna overal kan krijgen :mrgreen:

iemand ervaring met deze?

Autovision AV-701L e-reader

Ik heb zelf geen ervaring maar zoals ik ff snel lees op inet lijkt het een prima ding voor die prijs.

ja alleen sommigen zeggen dat je niet kan lezen in de zon, anderen wel…

Ikzelf heb een e-reader van Samsung. Ben er erg blij mee. Makkelijk in de trein.

Ga dit topic even uppen…

Ben me aan het orienteren op een e-reader. Lees enorm graag, maar merk gewoon dat we geen ruimte meer hebben voor alle boeken en ook voor op vakantie is het wel heel makkelijk.

Nu denk ik aan een Sony PRS-T1 WiFi. Iemand ervaring hiermee? Op de consumentenbond komt hij erg goed uit de test.

Maar vraag mij een paar dingen af…

Hoeveel geheugen zit er op zo’n ding en is het eventueel uit te breiden? Ook met oog op straks eventueel een boekje voor Keira en voor mijn man. Is muziek luisteren er makkelijk op, of bijna niet te doen omdat het teveel geheugen kost. Is een omslag nodig? En zo ja, met of zonder lampje. Heeeel veel vragen, maar ben benieuwd! Alvast bedankt :smiley: