Welke doopnaam past bij Luuk

Beste allemaal,

Ik kan er maar niet uitkomen. We hebben al een meisjesnaam + doopnaam. Ook de jongensnaam al (Luuk) alleen willen we ook een doopnaam hebben die daar dan mooi bijpast. We willen hem (als het een jongetje wordt) vernoemen naar beide oma’s (die heten Janneke en Anneke). Aangezien ons eerste kind al is vernoemd naar beide opa’s.

Maar ik vind het zoooooo moeilijk!! Heb al gedacht aan:

Luuk Janne

Luuk Janno

Luuk Janneau

Luuk Jannes

Luuk Janniek

Hebben jullie nog meer ideeën? En wat vinden jullie van bovenstaande combi’s

Alvast bedankt!!

Groetjes MamaTille

Ik vind Luuk Janniek leuk!

Bedankt Daantjuh voor je snelle antwoord!

Ik zat bij Janniek eigenlijk te twijfelen of het niet wat vrouwelijk klonk… maar dat vind jij dus niet.

Ben jij al uit de namen?? Moeilijk hè?

Groetjes MamaTille

Sorry, maar ik vind Janniek toch een beetje vrouwelijk bij zo’n stoere naam als Luuk.

Vind ik Janno leuker.

Of wat vind je van Luuk Anne dan?

Anne is zowel vrouwelijk als mannelijk én zit in beide oma namen!

:think:

Ik heb in het namentopic ook gereageerd. Ik vind Luuk Janneau/Janno het beste klinken. Maar misschien is Luuk Johannes ook wel wat? Zoals ik in het namentopic al zei, wel heel klassiek, maar wel de naam waar de rest, op Anneke na, vandaan komt. :slight_smile:

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Toch fijn om het even met anderen te kunnen delen :thumbup: !

Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar Janno. Maar ben er nog niet uit hoor… :roll: Qua stoerheid vind ik het het best bij Luuk passen.

Anne… opzich prima, alleen ik ken alleen maar vrouwelijke anne’s, dus ik vind het daarom ook erg meisjesachtig klinken. Maar opzich goed verzonnen hoor! Elk idee is welkom!!

Johannes, daar heb ik zelf ook al aan zitten denken, maar vond het zelf inderdaad wat te klassiek bij Luuk.

Ben benieuwd naar meer meningen, reacties!

Luuk Jannes

Mooie naam trouwens… :inlove:

Luuk Janniek vind ik het mooiste (en ik vind die naam niet vrouwelijk) hier op het forum heet toch ook een kindje Yaniek en dat is toch ook gewoon een stoere naam.

Luuk Kejan…

kejan uit te spreken als kiejen… of kiejan

Luuk Jake

Janno…of Jonathan…of Jonas. Janiek ben ik eerlijk gezegd niet zo kapot van…misschien zou het schelen als de spelling anders was Yannick bijv.