welke cyclus houd ik aan??

hallo allemaal,

5 okt eerste dag van mijn ongi 12 okt alles weer over!

13 okt mijn spiraal laten verwijderen 15 okt veel bloed verlies 16okt weer over!!!schijnt dooe het verwijderen te komen!?!

nu is mijn vraag:

als ik reken vanaf 5okt eerste dag laatste ongi uitgaande van 28 dgn cyclus zou ik dus 1 nov weer ongi worden tot op heden nog steeds niet!!

op zich natuurlijk goed nieuws ma de testen zeggen steeds wat anders…

moet ik nu wel rekenen vanaf 5 okt? of vanaf 15 okt???

wil er ook nog even bij melden dat ik op de 23 ste mijn eisprong heb gevoeld ( ook mijn afscheiding was dik en draderig doorschijnend)

wie ooow wie heeft er een antwoord voor mij?

kuzzz joyce

Hallo Joyce,

Ik heb er niet zo veel verstand van. Maar als ik er vanuit ga dat je 23 okt een eisprong hebt gehad, zou je volgens mij nooit op 1 nov ongi kunnen worden. Dat is veel te snel. Gemiddeld zit er tussen eisprong en ongi 2 weken in… Toch???

Ik heb mijn spiraaltje op 31-8 laten verwijderen en de dag erna was ik flink ongi, dit duurde 3 dagen en netjes 28 dagen na de eerste dag van de laatste ongi werd ik mooi ongesteld… Kwam mooi uit…

Ik dat het lijf even nodig heeft om weer tot rust te komen en dat je moet proberen om af te wachten…Als het je lukt. (Ik en rustig afwachten is ook geen combi, maar ja…)

volgens mij heb ik ergens ooit gelezen dat de periode na je eisprong tot aan je ongesteldheid altijd 14 dagen is. En de eerste fase van je cyclus alleen verschillen kan. Dus als je 23okt je eisprong hebt gehad dan zou je pas 5 november je NOD hebben…

gr Jet

goedenmorgen jullie beiden bedankt voor een reactie…

ik denk dat ik idd vandaag ongi ga worden dus dan klopt je theorie jet!

wel gek want normaal heb ik altijd… een cyclus van 28 dgn!

en sja ik heb dan toevallig het geluk dat ik mijn eisprong voel ma wat nou als je hem niet zou voelen?

nah jah ik w8 vandaag nog ff af dit zou dus mijn nieuwe nod dag zijn!!

kuzzz joyce

haay haay

vandaag dan tog nog ongi geworden ik zij gister al dat ik dat gevoel al had!

ben dus idd 14 dgn precies na mijn eisprong ongi geworden

nu zat ik hier op de site nog is ff te lezen en las idd dat die theorie moet kloppen maar even later stond daar bij dat deze theorie anders bewezen is… het hoeft dus NIET altijd! maar bij mij klopt het dus precies

mijn volgende nod dag is dan nu 8 dec(cyclus van 33 dgn dit x) ik houd gewoon straks 14 dgn na mijn eisprong aan!! hihih

kuzzz joyce