We willen een bluetooth carkit aanschaffen, want bellen met je foon op de luidspreker is waardeloos!
Het allerliefst zouden we een combi van navigatie en carkit willen, maar volgens mij bestaat dat niet :think: .
Wat is nou een goeie carkit, waar moeten we op letten?
Manlief heeft een Nokia en ik een Samsung, dus het moet wel een bluetooth zijn, denk ik.
Alvast mijn dank!!
Wij hebben een parrot (type nr weet ik zo niet)
en hij is heel erg makkelijk te gebruiken, idd de eerste keer verbinding maken met bluetooth en daarna is het gewoon instappen auto starten en dan binnen een minuut heb je verbinding met de carkit, je hoeft verder nergens meer aan te denken (ja wel dat de batterij goed is opgeladen want continu in verbinding kost wel veel stroom van je mobiel)
@~Judith~ wrote:
Het allerliefst zouden we een combi van navigatie en carkit willen, maar volgens mij bestaat dat niet :think: .
Nou volgens mij bestaat dat wel hoor!
Ik kan je niet verder helpen. Wij hebben standaard navigatie in de
auto en ook radio en een bluetooth functie daarop.
Ik heb de carkit in mijn radio zitten, ook ideaal!
Je tomtom werkt ook als carkit hoor. Weet niet of er meer navigatiesystemen zijn met bluetooth, maar Tomtom dus in ieder geval wel.
in navigatie is er wel heeft hubbie ook in de vrachtwagen. volgens mij kun je daar maar 1 toestel op aansluiten die van parrot zijn ook super
Je hebt zelfs tomtoms met geintegreerde carkit vlgs mij.
in mijn zafira die ik 23 januari krijg zit een combinatie van radio/navigatie carkit. Uiteraard bluetooth
Misschien een tip(rij al jaren met carkit):
Let op waar je de microfoon hebt. Vroeger maakte ik gebruik van een zwanenhals microfoon. Ik heb begrepen van de opel dealer dat dit nu behoorlijk is verbeterd.
We hebben uiteindelijk gekozen voor de Garmin Nüvi 760, met geïntegreerde carkit!
Dank voor al jullie reacties :-* !