welke buggydrager voor een Titaniumbaby Breeze/quinny zapp??

Ik heb een Titanium Baby Breeze, die wil ik nu aan mijn Gazelle Bloom hangen. Maar ik weet niet zeker welke buggydrager daarvoor geschikt is.



De Titanium Baby Breeze lijkt erg op de Quinny Zapp (heeft wel verstelbare rugleuning). Ik wil graag weten of de Breeze of de Zapp ook met een gewone buggydrager gebruikt kunnen worden.

Heeft iemand er ervaring mee?

Volgens mij kan die niet aan de fiets, want dan wordt het te zwaar.

Maar helemaal zeker weten doe ik het niet.



Ik heb laatst een goede buggy gekocht om te gebruiken, en speciaal gevraagd welke ook aan de fiets kon. Ik heb nu een koelstra buggy, want ze vertelde me dat die andere buggy’s niet aan de fiets konden omdat ze daar te zwaar voor zijn.

de zapp moet een speciale buggydrager hebben. Weet niet of de breeze er ook op past :think:

Bedankt voor je reactie.

De beide buggy’s zijn juist licht. Een kilo of 6,5.

Ik hoop dat die van Koelstra je bevalt, is vast ook prettig.



Ik weet niet of de buggydrager van de Quinny Zapp op de Gazelle Bloom past.

Oké, nou super dat hij dan waarschijnlijk toch op de fiets kan! Is echt makkelijk.



Ja, de koelstra buggy bevalt me uitstekend, hij rijdt heerlijk en Noortje kan er ook lekker plat in liggen als het moet.

de zapp is niet licht hoor… die weegt 10 kilo… maar kan wel aan de fiets en stomgenoeg stort mijn fiets dan niet eens om… wat met een paraplu model dus wel het geval was.



Maar de zapp bike carrier is echt ontworpen voor de zapp… of de breeze er op past… geen idee.

Zou je iemand moeten vinden die de bike carrier er al op heeft en dan moeten proberen…

Het gewicht zal het probleem niet zijn denk ik. De " ophang" punten wellicht wel.

De zapp heeft 2 gemarkeerde ophangpunten die over de haak vallen… elastiek eromheen en hij hangt.

Ik zit me ineens te bedenken dat ze me waarschijnlijk de koelstra aanraadde omdat ik al een gewone buggydrager aan de fiets heb zitten.

De titanium past in elk geval wel op de zapp drager :thumbup:

OK de zapp drager kan de buggy houden, nu nog kijken of hij ook op de fiets kan.

Op de bloom kan de bike carrier zeker hoor… die combo zie ik hier mega veel voorbij fietsen.



Heb hem zelf aan een sparta… er zitten allerlei vulstukken bij zodat hij ook aan dunnere bagagedragers kan.