Of een Sport, of de Quest. MacLaren is een heerlijke buggy, hebben wij ook. Rijdt super, niet zwaar (tja, ligt eraan hoe zwaar je kindje is natuurlijk ).
Hier de Koelstra Simba, erg fijn, maar lastig met een hand te sturen. Een vriendin heeft de Nuna Pepp en is daar geel tevreden over, maar die is meer dan 2x zo duur als de Koelstra. Ik zou gewoon het eea testen in een babyzaak!
Ik wilde eigenlijk voor de Nuna Pepp gaan, tot ik (gelukkig op tijd) bedacht dat veel vliegmaatschappijen alleen paraplubuggy’s accepteren tot de gate.
Andere moet je vaak al bij het inchecken inleveren en dan loop je dus nog een paar uur met een baby op je arm.
Het moet dus echt een parapluutje gaan worden, want hij zal vooral voor de vakanties gebruikt gaan worden. Thuis pak ik veel liever gewoon de kinderwagen met zn luchtbandjes.
Bij de Baby & Tiener is de Koelstra Simba T3 nu in de aanbieding voor 79 euro, dus daar ga ik even voor kijken.
wij hebben de mcclaren quest. erg fijn. weet niet of hij qua lengte goed is, ben zelf maar 1.63 hij is nu 6 jaar oud maar rijdt nog als nieuw. voor zijn prijs houdt hij zich echt super en kan echt voor meerdere kindjes gebruikt worden. verder voldoet hij aan aan je eisen.
Ik heb ook een Mclaren, gekocht via mp voor 5 of 10 euro. Zag er niet uit, maar na een schoonmaakbeurt ziet hij er weer prima uit en rijdt fantastisch (gisteren zelfs door de modder zonder problemen). Voordeel van een tweede handsje vond ik dat het me niet zo’n pijn doet als er in het vliegtuig iets mee gebeurd.
Voor op het vliegveld kun je ook een ergonomische draagzak of draagdoek gebruiken natuurlijk (op vakantie ook trouwens, heb je helemaal geen buggy nodig )
Draagdoek/zak is hier helaas geen optie. Wel geprobeerd, maar zelfs toen Indy nog maar een paar weken oud was (en dus bijna niets woog) was het al te zwaar voor mijn herniaruggetje.
Ik ga morgen kijken voor een 2e hands Koelstra Simba. Ben ook voor Mc Laren aan het kijken, maar die hier in de buurt te koop staan zijn allemaal nog flink aan de prijs en dat vind ik toch wel zonde voor een vakantiebuggy die in het vliegtuig gesmeten gaat worden.
Ik ga morgen kijken voor een 2e hands Koelstra Simba. Ben ook voor Mc Laren aan het kijken, maar die hier in de buurt te koop staan zijn allemaal nog flink aan de prijs en dat vind ik toch wel zonde voor een vakantiebuggy die in het vliegtuig gesmeten gaat worden.
Onze buggy is al 3 keer meegeweest het vliegtuig in en heeft nergens last van.
Echt het is een investering maar zeker zijn geld waard!
Wat vragen ze voor de maclaren’s bij jou in de buurt?