Welke buggy

Goede koop lijkt mij! :thumbup: Onze quest is door eh… 5 kinderen gebruikt… 3 van de buuf en toen de jongste van mij nog erin en toen heb ik hem nog verkocht voor een paar euro omdat hij op wat vale plekken eigenlijk gewoon nog goed was.

Ze blijven soepel rijden, kan geen koelstra tegenop. Hier ga je ws geen spijt van krijgen!

maclaren… quest :thumbup:

Tot wanneer kan je de quinny zapp gebruiken? Er staat op internet tot 6 jaar, maar wat is jullie ervaring ermee?

Dat dat klopt… dan zitten ze wel opgevouwen hoor… maar t kan, hij rijdt dan nog prima. Niek heeft er vorig jaar juni ingezeten… ze was toen bijna 8 zelfs… maar ze is een lichtgewichtje en woog toen ongeveer 21 kilo… ze had haar enkel verstuikt en liep beroerd… wij een dagje shoppen in bataviastad en dat ging prima… We hebben nu een meisjes variant maclaren quest, 2e hands gekocht omdat helemaal zonder buggy toch soms tegenviel… mies heeft er dinsdag ingezeten met 19 kilo en dat ging prima, maar ik denk dat veel zwaarder wel lastig word. Overigens word hij bijna 5… dus de quest kan ook veel hebben… Maar van de zapp weet ik het zeker… :mrgreen:

Haha oke, het gaat dan om Roan, die is 15 kilo. :lol: Dus dat moet zeker kunnen. :wink: jij bent klein he Cella, maar r. hoelang is die en kan die er makkelijk achter lopen :mrgreen: ?

Ow en wat is het verschil tussen de gwne en de xtra?? Bhalve de prijs.

Die kan in ligstand en naar je toe dus en de gwne niet?

erachter lopen is zelf ervaren… sommige lange mensen vinden het geen punt, andere wel… ik ben idd klein, maar vond hem zelfs voor mij te laag… ik heb relatief lange armen en die hangen dan te veel… hij is wel met 1 hand te sturen, dus ik liep er vaak naast. Maar ben toch wel erg blij met de quest nu. Veel fijnere duwhoogte.

De extra heeft idd een verstelbare zitting en DIE zitting is dan ook weer kleiner en maar tot 15 kilo… de vaste zitting kan meer hebben. Maar dat verander je niet zomaar effe. Het nadeel van de extra is ook dat als je hem zou hebben voor compact vervoer en evt op de fiets, dat kan dus niet. De ringvormige zitting van de xtra is los en niet in te vouwen…

Alles wat Cell zegt + de gewone Zapp kan niet in ligstand maar de Xtra wel. Maar dan heb je wil een zitgedeelte die er in zijn geheel op en af moet, dus niet invouwbaar zoals de meeste buggy’s (daarop haakte ik af omdat ik dan het verschil niet zie met de buggy van een combinatiewagen zoals de bugaboo).