welke buggy

Voor onze kleine meid zijn we op zoek naar een nieuwe buggy. De buggy moet stevig zijn (tijdens het lopen steun ik er nogal veel op), moet in ligstand kunnen en moet klein opvouwbaar zijn…Wie heeft er goede ervaringen met een goede buggy die aan bovenstaande eisen voldoet. Prijs mag zo rond de 200 euro liggen.

stevig, plat kunnen, degelijk zijn… tja… is er maar 1 die ik kan verzinnen. Mc Claren…



ik heb een zapp, wel degelijk, maar kiepgevoelig dus niet geschikt om zwaar op te leunen en hij kan niet plat.

De evenredige modellen die wel plat kunnen, zoals de vibe en spider enzo, zijn ook niet echt bedoeld om op te leunen.



Mc Claren kan echter wel wat hebben, mijn buuf heeft er 1 nieuw gekocht bij haar oudste, (die is 6) hem behoorlijk gebruikt/misbruikt en zet ook rustig haar 4 jarige op de achterstang terwijl de 2 jarige er in zit en hij is nog steeds prima.

Dus denk dat je die moet hebben dan.



Hun hebben een quest :thumbup:

Dank je voor de tip…gaan we daar naar kijken!

Wij hebben een Koelstra die is juist heel stabiel als het over leunen gaat dat gaf de verkoper als grootste pluspunt aan. Wieltjes willen weleens haperen, maar ik heb de buggy dan ook iedere dag gebruikt sinds ik hem heb. Onze kleine man slaapt er ook heerlijk in hij kan helemaal plat en de kosten 89 euries :thumbup:

sinds je hem hebt? :shifty: Maar dat is toch niet best dan, ik zou terug gaan. Je hebt een jaar garantie en je kleine is nog geen eens een jaar.



Ik ben zelf dus geen fan (meer) van koelstra. Wij hadden een koelstra limbo twin voor de kinderen en naast dat idd de wielen vaak haperden, kraakte en piepte hij ook na circa 10 maanden gebruik.



Dat heb ik van Macclaren gebruikers nog nooit gehoord.

Dus gezien haar budget, zou ik denk ik toch voor kwaliteit gaan en niet voor gunstig geprijsd.

Die McLaren Quest is inderdaad een goeie buggy heb ik me laten vertellen.



Ik heb zelf een Zapp, omdat die klein inklapt én er mooi uitziet. Hij kan niet plat, maar dat hoeft in ons geval ook niet. Wij gebruiken hem pas sinds de zomer

Titanium Breeze



:smiley: Titanium Breeze Zilver









De Breeze is een buggy die voorzien is van alle denkbare luxe.

Een instelbare rugleuning, een veiligheidsbeugel, een boodschappenmand, zonnekap, regenhoes en transporttas: de Breeze heeft het allemaal.



Het onderstel is van lichtgewicht aluminium.

Door het speciale frame is er veel ruimte voor de ouder om normale passen te maken zonder de achterzijde van de buggy te raken.

Nuna buggy, kan plat, is stevig, verstelbare rugleuning en kan op de fiets… Heerlijke buggy die met 1 hand te besturen is…



Voor mij geen andere meer.