welke buggy

Hallo,

zoveel keus en keur aan buggy’s maar welke is nou echt ideaal:

niet te groot, stevig zitten en ligstand, kwalitatief in orde (gaat langer mee en is prima voor intensief en lang gebruik).

welke hebben jullie aangeschaft en waarom?

Wij hebben nu de bugaboo, maar willen binnenkort toch wel ene buggy voor het handige.

Ben benieuwd naar de overwegingen…

gr, tiene

wij hebben de koelstra…daar ligt nu onze derde in. Kan niet helemaal plat, maar plat genoeg. En vertoont nog geen tekenen van slijtage terwijl er ook regelmatig 1tje achterop staat (dat mag/kan helemaal niet maar is wel handig als de peuter niet wil lopen.

Kortom, tevreden. was niet te duur ook.

succes met kiezen.

ok, dank je. Die had ik nog niet gehoord.

Verder iemand mbt quinny zapp / buzz (de buggy dan) ervaringen? Maclaren… noem maar op?

gr, tiene

Ik had ook een bugaboo en dan ben je wel verwend wat het rijgedrag en comfort aangaat.



We hebben heel bewust gewacht tot Michel goed kon zitten en niet meer in slaap te krijgen was in de buggy. We gaan ook eigelijk enkel op pad als hij wakker is en geslapen heeft.

Voor dagjes weg en lange wandelingen hebben we nog wel een mountain terrain. (bugaboo inmiddels verkocht)

Toen bewust de quinny zapp gekocht.

Deze kan niet plat, maar het rijcomfort is super, zeker als je de Bug gewend bent.

Ik kan deze goed met 1 hand sturen en de draaicirkel is ook heel klein.

Met de bike carrier erbij kan hij ook prima op de fiets mee en al met al zijn we erg blij met deze buggy.



Bij Aniek hadden we een maclaren triumph, maar ik vond het een rotding. enorm lange stelt aan de fiets die me compleet uit balans haalde en hij kon helemaal niet goed plat terwijl hij wel 129 euro moest kosten.

Bij Peter hebben we een topmark nijntje buggy gekocht.

Die was opzich wel degelijk, reed ook wel oke enzo.

Maar dat lange stelt uit balans op de fiets gevoel bleef.

Toen we hem eigelijk nooit plat bleken te doen hebben we hem dus vervangen voor de zapp.

Geen spijt van, super kar.



:thumbup:

hier de maclaren quest en ik vind her een prima ding :thumbup:

W ij hebben de chicco lite way :thumbup:



Kan helemaal plat en is opgevouwd lekker compact echt een super ding

Wij hebben een Graco Mirage Plus.

Hele handige wagen.

Kan helemaal plat en zit een grote mand aan de onderkant. :thumbup:

Makkelijk in te klappen en zeer stevig.

De zwenk wielen aan de voorkant kan je ook vast zetten.

De wagen zelf is ook heel licht (7kg) en met 1 hand inklapbaar. :thumbup:



Oftewel,… superhandige wagen :mrgreen:

Wij hebben een prenatal Icon, niet te duur, hoge handvaten (wagen is 1.06m hoog) ligstand,mandje onder

Wij hebben ook de zapp. Mede omdat ik na mn ks met bekkeninstabiliteit heel lang bijna niks kon tillen en op de zapp de maxi cosi geklikt kon worden. Hij rijdt super, kan idd alleen niet plat, maar kindjes kunnen ook prima slapen als ze iets naar de zijkant zakken heb ik gezien :lol: was voor ons dus niet iets wat meeging in het vergelijk. En de zapp kan erg klein worden opgevouwen :thumbup:

Zwarte Koelstra buggy. Erg fijn ding. Ben er elke keer weer erg blij mee als ik ermee rij.

Hier sinds kort ook de Zapp, wat een superding is dat zeg!