welke buggy

We willen graag een buggy aanschaffen.

Welke buggy is goed en voordelig.

Hoogte minimaal 1.04

Te gebruiken voor (vlieg)vakanties



Ik wil graag een rugleunig die je in standen kunt zetten.



Of heeft iemand nog een buggy liggen en er niks mee doet?? :think:

Ik lees even mee, hier ook op zoek naar een buggy, wij hebben de x adventure sprinter, maar ingeklapt past ie nog niet in onze auto ( subaru mini jumbo) :mrgreen: EN ik kan dus nergens mee naar toen als we ergens heen willen.

ik lees ook ff mee, handig als de buggy ook op de fiets kan…VInd die van chicco wel mooi trouwens…

In mijn maandtopic zijn ze lyrisch over de McLaren.

@Tedski wrote:

In mijn maandtopic zijn ze lyrisch over de McLaren.


Goh echt waar?? :mrgreen: :mrgreen:



Zoals Ted al zegt…Ik heb ook een maclaren. Hij kan mee op de fiets. Er zit een ligstand op. Zwenkwielen die je ook vast kunt zetten.

Wij gaan over 2 weken op vakantie met het vliegtuig en dat gaat de buggy mee. Dus ik kan je over 2 weken een uitgebreide update doen.



Euhm maar hij is alleen niet goedkoop. :oops: Volgens mij kosten de nieuwe buggy’s van maclaren straks €210,- en ze kostte eerst €169,- bij prenatal. Moet je gauw gaan kijken of ze die nog hebben want ze gaan eruit en dar hebben ze alleen die duurdere nog

bij burgerhout/babydump hebben ze de maclaren quest (geloof ik, die groen/zwarte) voor € 139,00 dat ik weet…

Ik ben ook helemaal blij met mijn McLaren quest!!!

Hier helemaal blij met onze titanium snooze :dance:

Ook klein inklapbaar rugstanden en super wentbaar en niet zwaar met duwen vond ik ook belangrijk :wink:

En wat vinden jullie van de prenatal buggy’s? Ik heb gehoord dat deze ook goed en fijn in gebruik zijn. Ik vind een MacLaren op het moment een beetje te duur en ben op zoek naar een betaalbare versie maar die wel goed is.



Groetjes

Karlijn

@Karlijn wrote:

En wat vinden jullie van de prenatal buggy’s? Ik heb gehoord dat deze ook goed en fijn in gebruik zijn. Ik vind een MacLaren op het moment een beetje te duur en ben op zoek naar een betaalbare versie maar die wel goed is.



Groetjes

Karlijn


Ga je hem vaak gebruiken???

De prenatalverkoopster hier heeft mij de prenatal buggy afgeraden bij intensief gebruik…

Iemand ervaring met de Maclaren Triumph?



Alvast bedankt!

Hier de titanium baby breeze

Echt een super ding :dance:

Wij hebben de quinny zapp. Helemaal tevreden mee, gebruiken m nu met maxi cosi en straks kan ze er lekker in zitten. Vriendin had een roze voor haar dochter en heeft inmiddels een legergroene voor haar zoontje (grote ruiltruc op marktplaats :wink: ) Hij is super klein op te vouwen heeft niet van die gammele wieltjes, maar kan alleen niet in ligstand. De kinderen van mn vriendin konden ook rechtop slapen :lol: Hoop de mijne ook.

Wij hebben een Topmark Nijntje buggy met 5 ligstanden. Deze bevalt zeer goed. Hij is lichtgewicht, makkelijk in te klappen en kan mee op de fiets.

wij hebben de zapp en die doen we weg ivm met kleur in wil gaan kijken voor de nuna vindt hem mooi en lijkt me ook wel een super buggy maar ervaring heb ik hier niet mee alleen met de zapp en die is super maar 1 nadeel de ligstand die is niet aanwezig :?

McClaren :thumbup:

Dat niet kunnen liggen vonden wij ook een heel groot nadeel van de zapp. En ik persoonlijk vind het zielig als ik van die kleintje zo half in elkaar zittend zie slapen. (lijkt me ook niet echt goed vd rug)



Daarom hebben wij de titanium gekocht zelfde idee alleen wel ligstand.

:thumbup:



En kwa kosten…denk dat de meeste wat “goedkopere” buggy’s al gauw bij de wielen gammelen en zwaar duwen vandaag dat wij gekozen hebben voor een toch iets duurdere waar volgens de resenties weinig mankementen aan zitten of snel komen :wink:

wij hebben ook een mc quest. rijdt erg fijn (vindt zelfs mijn moeder)

Wij hebben een gewone prenatal buggy. Rijdt prima en heeft meerdere standen. Ik heb toen gevraagd naar de kwaliteit en ze zeiden dat ie voor kortere stukjes en niet dagelijks gebruik prima was. Als ik m veelvuldig zou gebruiken, echt als vaste wagen zeg maar, dan raadden ze toen deze af. Ik gebruik m even t dorp in met de auto enzo. Hij ligt dus ook standaard in de auto hier.

Heeft er ook iemand ervaring met de chicco liteway buggy? Die kan ook in meerdere standen versteld worden. En hij is ook niet zo heel erg duur.