Ik weet niet zker of mijn vraag hier hoort, maar anders zie ik hem vanzelf wel verplaatst.
Het is namelijk zo dat onze auto niet zo heel groot is, nou ja beter gezegd onze kofferbak is niet groot.
We hebben een quinny freestyle, een superwagen, maar erg groot als we boodschappen gaan doen.
Nog een maand of 2 en Thijmen past niet meer in de maxi-cosi, waardoor de maxi-taxi wegvalt.
Nu kunnen we daar een buggy van maken, maar die is niet mooi en hij past alleen achter onze stoelen, niet handig dus als Thijmen straks andersom zit.
Het probleem is gewoon dat de buggy’s die langwerpig opvouwen niet in onze kofferbak passen.
Mijn vraag is dus: Welke buggy’s vouwen niet langwerpig, maar vierkant (?) op?
volgens mij alleen de quinny zapp… daar kun je ook een maxi cosi opzetten.
de reisbuggy van de anwb :)
Hier de Zapp!!
Super ding, vouwt relatief klein op en rijdt perfect.
Ik heb hem gescoord op MP.
Nadeel is dat hij niet in ligstand kan.
Wij hebben de Mutsy Spider … vind 'm erg gaaf en super handig … ook als je kindje wat ouder is.
Kan goed recht en goed plat, makkelijk in te klappen.
1 tip … probeer de buggy goed uit !!! … met name het lopen … vond veel buggy’s nogal smal en schopte daardoor steeds tegen de banden tijdens het lopen :? niet handig …
succes
ooh die is leuk!! :thumbup:
xadventure vibe.
bijna net zo klein als de quinny, maar kan wel in 3 standen.
De xadventure vibe, kan die ook aan de fiets worden gehangen met een buggy-mee rekje? Of is hij daar te zwaar voor?
geen idee eigenlijk miepel, zou ik ook wel willen weten hihi
Zapp, echt een super ding.
die vibe ziet er prachtig uit, bijna hetzelfde als de zapp, maar toch met standen.
inderdaad zou fijn zijn als ie op de fiets mee kan.
hier de mutsy spider, die vouwt idd klein op, daar heb je ook een speciale tas voor (handig vind ik wel) alleen hij is wle zwaarder als de zapp.
Vibe kan niet op de fiets mee, erg jammer…!
Hier ook de Zapp. Ideaal, zit ook een reistas omheen en kan ook aan de fiets.
Groot nadeel vind ik wel dat er geen opbergruimte inzit. (Waar laat je bv de regenhoes die erbij hoort?)
Als we over 3 wk op vakantie gaan gaat ie ook mee. Daarom vind ik die reistas zo handig, want ze smijten toch al zo met die bagage :roll:
hier ook de zapp!!
superding,alleen idd een nadeel dat je geen opbergruimte hebt.
ik heb nu een netje gekocht,kan ik toch wat spullen kwijt.
hoor toch de meeste over een zapp
nadeel vind ik dat ie niet in ligstand kan, gelukkig hebben we een zoon die graag alles wil zien en zittend vallen ze ook in slaap toch?
Het is echt voor de boodschappen die we samen halen en het zou 2 vliegen in 1 klap zijn als de buggy ook mee op de fiets kan.
@joseetje wrote:
gelukkig hebben we een zoon die graag alles wil zien en zittend vallen ze ook in slaap toch?
Hier een nieuwsgierige dochter :lol: Het duurt wel wat langer, maar uiteindelijk valt ze ook zittend in slaap :wink:
José nog een tipje. Om de zapp mee te nemen op de fiets heb je wel een speciale buggydrager nodig volgens mij. Hij past voor zover ik weet niet op een standaard buggydrager.
(toevallig heeft manlief de zapp-drager dit weekend op mijn fiets gemonteerd).
oke, das goed om te weten, had anders zo een gewone erop gezet en me dan furieus afgevraagd waarom ie niet past :mrgreen:
We hebben vanmiddag een Zapp gekocht…ideaal :dance:
voor het slaapstandprobleem hebben we een kussentje erbij gekocht.
die leg je om het nekjes zodat het hoofdje niet naar beneden valt.