welke buggy bevalt goed?

Ik weet niet of de vraag in het goede topic staat maar anders wordt ie wel verplaatst :wink:

We hebben nu de buggy van x-adventure de Vibe. Nou is dat ding alweer kapot dus al de 2e keer he :evil: Ik krijg nu het geld terug maar wil dus nu een ander merk buggy kopen.

Ik vond de look van onze buggy wel mooi dus ik wil eigenlijk wel weer een hippe en eentje die in ligstand kan( dus niet de Quinny Zap).

Welke raden jullie me aan?

Alvast bedankt!

Ik heb hele goed verhalen gehoord over de Titanium Breeze, zelfde idee als Zapp en de Vibe, maar wel een ligstand erop :thumbup: Als ik een andere buggy ga aanschaffen word het vrijwel zeker die !!!

de naam klinkt als een luchtverfrisser :lol: ik ga ff googlen,thnx :thumbup:

Niet heel hip maar wel superfijn, de mclaren :thumbup: .

Ik heb een Quinny Buzz wandelwagen, een duowagen, een Topmark buggy en een Kruidvatbuggy (voor op vakantie). Over alle wagens ben ik tevreden maar als ik het opnieuw moest doen kocht ik (ook) een Titanium Breeze! Die is echt om te watertanden :drool:

kan de Titanium Breeze ook op de fiets vervoerd worden d.m.v. een buggydrager?

en Crien::think: en hoezo een speciale buggy voor op vakantie?

@Denise wrote:

Ikdenk om em daarna weg te smijten zodat ie niet mee terug hoeft :mrgreen:

Of ie op de fiets kan weet ik eigenlijk niet :think: :think:

Luchtverfrisser !! :lol: :smiley: :lol: Lig hier dubbel !!

@Denise wrote:

De Topmarkbuggy en Kruidvatbuggy zijn paraplumodellen en mogen zonder problemen met het vliegtuig mee. Mayra zal niet lang meer in een buggy zitten en daarom deze hele goedkope erbij gekocht. :mrgreen:

ik wou zegge de vibe… maar daar heb je dus helaas problemen mee.

Helaas verder geen flauw idee

Wij hebben een koelstra, kan helemaal plat en makkelijk mee op de fiets. Ik vind hem echt ideaal, maar wel gewoontjes zeg maar. Zo’n andere is misschien mooier??

Mc laren :thumbup: die heeft ook verstelbare handvaten.

Veel ligstanden, echt een fijne buggy.

Ik vind de quinny speedy wel handig :think:

Ik gebruik ook al 6.5 jaar een maclaren buggy. Ondanks het gooien, reizen, vele gebruik, rijdt hij nog steeds erg prettig…

Ik kwam via google dit topic tegen :lol:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2830486&sid=89d13882532a3b101a61b900b5e947fc

Mc laren met verschillende ligstanden :thumbup:

Daarvoor een mutsy spider gehad maar deze beviel niet goed daarom nu dus een mac laren.

Ik had onlangs ook zo’n soort topic geopend. Ik heb naar aanleiding van de reacties een Chicco Liteway gekocht en ik ben er zeer tevreden over. De voetensteunen kunnen versteld worden, de rugleuning kan in vijf standen. De Chicco Liteway is nu bij Baby-Planet in de aanbieding voor €99,- en te verkrijgen in vijf kleuren. Bij Baby-Dump kost 'ie €89,-, maar daar hebben ze 'em alleen in het roze (Bloom) en felblauw (Topazio).

ik heb wel een mutsy spider maar ben daar wel erg tevreden over :think: :thumbup:

De Quinny Zapp :thumbup:

maclaren :thumbup: :thumbup: :thumbup: