welke beker

neemt de kleine van jullie mee naar school?

Hier al verschillende geprobeert,maar alles lijkt te lekken.

Van die pop up bekers,waar zo`n tuutje de lucht inschiet als je op knoppie drukt.

Een rietjesbeker al gehad,maar lekte ook.

Een gewone beker met deksel wil Y.ara niet,want die kan ze zelf niet open krijgen.

Een pakje meegeven is teveel voor haar en krijgt ze niet op.

Dus kom maar op,welke beker moet ik hebben??? Waar te koop?? Hoe ziet die eruit??? Enz enz enz

Bedankt alvast

M.ateo heeft deze en die lekt bij ons niet…

:angel:

M.adre is heb dezelfde beker maar dan een van Dora en een van Mega Mindy,maar die lekker beiden :think: :think: :think: :think:

Misschien dat die alleen met een kleurtje (die van jou) ipv afbeelding niet lekt :think: :think: :think:

Hier dezelfde als bij madre, maar dan met een pinsessenprint erop.

Lekt niet hoor!

Hier de Mepal ook, met hun eigen naam…lekken niet

En ook die met prinsessenprint, lekt ook niet, maar is wat lastiger in de vaatwasser…

wat raar dat die van ons dan wel als een gek lekken :think: :think:

Wat doe ik fout??? Ik haal hem wel helemaal uit elkaar als ik hem afwas.

Maar neem aan dat jullie dat ook doen :think: :think:

Hier lekken de mepal bekers dus ook na een tijdje.

Doe er voor de zekerheid altijd een plastic zakje om en probeer de beker rechtop te houden door hem in het voorzakje van de tas te doen.

Maar je zou zeggen er moet toch een beker te vinden zijn die niet lekt ook ook niet na een maand of 4.

Hier ook diezelfde bekers en die lekken hier ook niet hoor :think: misschien is je rubber ventiel erin niet goed meer? Zonder dat ventiel lekken ze namelijk wel.

Schijnbaar is het inderdaad slijtage want de eerste maanden lekken ze niet. Maar ik verwacht eigenlijk van zo’n beker een toch wel iets langere levensduur.

Ik gebruik de bekers nu al bijna 10 maanden zonder problemen :smiley:

@Danielle77 wrote:

bofkont :lol: :wink:

@schoen wrote:

@Danielle77 wrote:

bofkont :lol: :wink:

whoehaha nu lijkt het net of ik er zelf uit drink :lol: :mrgreen:

Hier een Mepal beker wordt al bijna 1 1/2 jaar gebruikt, geen lekkage :dance:

kan de juf de deksel van een gewone beker niet openmaken :think:

mepal is toch dichtdraaien tot die klikt? als je die doordraait, dan gaat die ook stuk!

Hier ook mepal bekers, en geen problemen met lekken.

Wel werd mij in de winkel geadviseerd de deksel niet in de vaatwasser te doen. Misschien heeft dat er iets mee te maken?

Nou hebben wij geen vaatwasser, dus ook geen vergelijking.

Vroeger deed ik ze ook niet in de vaatwasser (de doppen) maar de laatste jaren wel en ze gaan er niet van lekken hoor! Gewoon doordraaien tot de klik.

Ik raad in mijn klas de Mepal pop-up bekers aan. Die lekken niet zo snel en geen geknoei als ze omvallen!

Wij gebruiken gewone bekers, net zoals alle andere kindjes in de klas. Ik heb er nooit bij stil gestaan en ik ga er vanuit dat de juf alles open draait.

Sommige kidneren hebben pakjes mee maar verder de gewone bekers met draaidop.

Als Isabel een beker meekrijgt dan is het haar Mepal beker (maar ik geef ook vaak pakjes drinken mee)

De beker heeft maar één keer gelekt…

… maar dat was mama’s eigen domme schuld door hem niet zoals het hoort dicht te draaien… :shifty: :oops: