Welke beha?

Ja’ ik heb ook besloten nu maar even iemand voor me naar de hema te sturen voor een lekker zacht vormloos geval :wink: als ik dan op de been ben ga ik wel naar een goede zaak, de mariejo’s en mammae’s passen :slight_smile:

Heb ook die marie jo- avero en ik heb de marie jo TOM, die is er ook in een BV BH!

Verder had ik in het begin Anita BH’s, maar toen ik wist dat ik toch lang ging voeden (voed nu nog steeds :mrgreen: ) heb ik mezelf maar eens lekker verwend in de lingerie zaak :thumbup:

Ik heb 1 mooie voorgevormde van Prenatal, maar vind de lelijke witte, niet voorgevormde, van Anni rolfi toch veel fijner. dat voorgevormde vind ik niet handig tijdens het voeden.

ik heb er twee van noppies met beugel en ziet er ook nog leuk uit, had ik veel eerder moeten kopen want die van anita gaf mij weinig steun.



oh en ik heb nu de melkpads van jippies ontdekt die zijn super dun en absorberen goed je ziet ze echt niet zitten :thumbup:

Ik heb veel Freya voedingsbh’s gedragen, heerlijk zaten ze. Ik heb ook een Marlies Dekkers voedingsbh gehad, maar die was echt waardeloos :thumbdown: .

Ik heb er 2 van Noppies, de voorgevulde. De bruine met witte stipjes is er al voor 30 euro, dat vond ik wel een nette prijs. Hij blijft mooier in de was dan de zwarte die ik heb. Ze passen me prima en liften de boel een beetje :thumbup:

Misschien een domme vraag, maar welke maat hou je aan als je een voedingsbh koopt?

Ik heb normaal 75/80 A, maar draag nu 80B, wel een gewone beugelbh (moet nl. nog gaan bevallen).

De kraamzorg raadde aan om alvast 1 of 2 voedingsbh’s in huis te hebben. Van de week bij de hema een voedingsbh in 80B gekocht, maar ik vond het niks. Die ‘driehoek’ die dus om je borst heen blijft tijdens het voeden was veel strakker dan de flap ervoor. Dus ik had er zo’n borst doorheen gepropt zitten, heel raar model (of ik heb gewoon een raar model borst :mrgreen: )

Betekent dit dat je voedingsbh nog een maat groter moet zijn?

En hoeveel groeien borsten gemiddeld nog na de bevalling als de productie op gang komt?

Dat is volgens mij echt heeel verschillend. Mijn ervaring is nu dat het bij mij niet echt groter wordt, maar volgens mij is dat vaak zat ook wel het geval. Het klinkt wel alsof de bh die je nu gekocht hebt te klein is, misschien gewoon een maatje groter proberen?

En dan zou ik het gewoon bij zo’n goedkope hemabh houden en na de bevalling verder shoppen, ga ik ook doen :slight_smile:

Mij werd voor de bevalling geadviseerd een maat groter te kopen als wat je aan het eind van je zwangerschap hebt. Dus in jou geval 80c. Ik had die maat in het begin ook echt nodig! Zou niet te klein kopen dan heb je meer kans op borst ontstekingen… En das niet fijn…

Ik vond de Anita voedingsbh’s zonder beugel erg comfortabel. Ze waren eigenlijk heel simpel, glad stofje en rond de 25 euro. Voor mij hoeft een voedingsbh niet mooi te zijn, maar het moest vooral lekker zitten.