Morgen gaan we shoppen voor een barbecue… Krijgt vriendlief van mij voor vaderdag.
Maar wat is nou een goeie? Welke hebben jullie?
Enne… geen electrische hoor, wel met kolen. Anders bak ik t wel gewoon in de pan :lol:
tjah… misschien ff kijken op MP daar staat heel veel verschillende op…ik ben meer een voorstander van gas bbq…succes morgen…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=36250&highlight=weber
Misschien kun je hier iets mee?
Succes met uitzoeken!
Als je wél voor een gasbbq wil gaan zou ik je een skottelbraai (zo spreek je het uit, weet niet of je het zo schrijft) willen aanraden.
Wij hebben hem vorig jaar gekocht en vinden het een i-de-aal ding. Niet alleen om te bbq-en, je kunt er eigenlijk alles op maken, zelfs pannenkoeken.
Wij hebben zo’n ronde, webber geloof ik, kan dat? :think: Superding in ieder geval… :thumbup:
haha
we gaan zeker niet voor een gasbbq
heel erg zeker weten niet
Ik hou van authenticiteit :lol:
Maar volgens dat andere topic moeten we dus voor een weber gaan :mrgreen:
Wij zijn ook heel tevreden met een weber :thumbup:
@Vicky wrote:
Maar volgens dat andere topic moeten we dus voor een weber gaan :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Weber = :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik heb toevallig net iets heel simpels gekocht en ben heel tevreden. Had hem bij familie gezien en was verbaasd dat het zo goed werkte. Het is zo’n gietijzeren potmodel, lekker zwaar, pleurt niet zo gauw om ook. Zag hem even daarna bij de Blokker, 13 euro geloof ik, je moet hem alleen even in elkaar zetten maar hij werkt als een tierelier. Heb hem ook voor alleen mij en de kids gebruikt met niet zoveel kolen, dan wordt niet de hele plaat genoeg verhit (hij hoopt uit naar buiten dus voor de randen moet je de bak volgooien) maar voor ons was het voldoende. Ik ben er heel blij mee in ieder geval
Yvonne
Weber is echt :thumbup: dus echt een aanrader !
Weber!
Wel ruim van te voren aanmaken!
Ik heb als het goed is via mp nu een kleintje gekocht…
Hmmm :drool:
@yvon wrote:
Ik heb toevallig net iets heel simpels gekocht en ben heel tevreden. Had hem bij familie gezien en was verbaasd dat het zo goed werkte. Het is zo’n gietijzeren potmodel, lekker zwaar, pleurt niet zo gauw om ook. Zag hem even daarna bij de Blokker, 13 euro geloof ik, je moet hem alleen even in elkaar zetten maar hij werkt als een tierelier. Heb hem ook voor alleen mij en de kids gebruikt met niet zoveel kolen, dan wordt niet de hele plaat genoeg verhit (hij hoopt uit naar buiten dus voor de randen moet je de bak volgooien) maar voor ons was het voldoende. Ik ben er heel blij mee in ieder geval
Yvonne
Wij hebben dat ding al 4 jaar…! En hij doet het dus nog.
Heel simpel dingetje. Hij is alleen te klein voor als je met meer bent.
wij hebben voor 2 weken terug zo’n betonnen bbq gekocht (eigenlijsk gekregen van mijn ouders) … we krijgen hem as dinsdag :dance: :dance: …
mijn ouders hebben hem al jaren en er no steeds heel veel plezier van… want hun gebruiken hem ook als kachel!!! alleen ja nadeel is dat je hem niet ff verplaatst … hihi
liefs miranda :vlinder: