welke barbeque

Dat was ook mijn eerste reactie ja :lol:



Karin, zodra mijn man klaar is met twijfelen laat ik het wel weten ok?

wij hebben een weber maar die was geen 200 euro

wij hebben een smokey joe was rond de 80 euro

maar misschien bedoel je niet zo iets



ow ben jaloers op die mooie primitieve bbq laat hem maar niet aan manlief zien hij als echt scout kwijjlt ddar van

maar ook hier een postzegel tuin dus helaas

Die big green egg :stuck_out_tongue: Daar heb ik al zo vaak naar staan te kijken.



Ik heb een eh hoe heet dat ding :wall:

Moet even zoeken.

Een Cobb :thumbup:

hebben? :lol:

Hij gaat iig weg hier is besloten :wink:



En dan ga ik es zoeken naar een andere fijne bbq :slight_smile:

lune, gewoon een grote schep kopen, gat in de tuin en roostertje erboven :lol: , nee ik kan me voorstellen dat dat in een klein tuintje niet kan hoor, wij zagen die principe in duitsland, je kunt het wel kopen zonder het gat in de grond…in duitsland heb ik ze wel gezien je koopt dan een driepoot met een vuurpan eronder en een rooster…dan heb je hetzelfde principe alleen kun je het dan WEL in je schuurtje opbergen zeg maar

het fijne van wat wij hebben in de tuin is dat het rooster boven het vuur in beweging blijft, je geeft het een zwiepertje en dan wiegt het dus rustig heen en weer boven de hitte, ook is het in hoogte verstelbaar, eigenlijk hebben wij nog nooit zulk lekker vlees gehad als van deze primitieve bbq



je ziet het in Duitsland soms in t heeeel groot met brattwurst erop…t is een leuk systeem, en dus ook gewoon in opvouwbare vorm te koop

Daar ga ik toch es even naar zoeken dan :smiley:



Ik vind dit wel wat, maar wil het wel op kunnen bergen of op zn minst opzij kunnen zetten, vandaar ook dat wij wel een vuurkorf hebben (we hebben er wel overgedacht een vuurkuil te maken).

Op vakantie hebben we ook zo gekookt boven een vuurtje idd maar eigenlijk nooit bedacht dat dat ook in je eigen tuin kan.

@Lune wrote:

hebben? :lol:

Hij gaat iig weg hier is besloten :wink:



En dan ga ik es zoeken naar een andere fijne bbq :slight_smile:




Hebben wel :mrgreen: Kopen nee :mrgreen:

Google maar eens op Cobb…

@Lune wrote:

Daar ga ik toch es even naar zoeken dan :smiley:



Ik vind dit wel wat, maar wil het wel op kunnen bergen of op zn minst opzij kunnen zetten, vandaar ook dat wij wel een vuurkorf hebben (we hebben er wel overgedacht een vuurkuil te maken).

Op vakantie hebben we ook zo gekookt boven een vuurtje idd maar eigenlijk nooit bedacht dat dat ook in je eigen tuin kan.




het heet een schwenk grill

zie hier

Zucht

Edit beheer commerciele link verwijderd

Je hebt ze ook gewoon in NL hoor :wink: Even googlen op “Hangende BBQ” is niet duur ook!



zucht 2:

Edit beheer commerciele link verwijderd




Wij hebben trouwens een simpele bbq van de praxis. Als ik die webers zie, dan zien die er precies heztelfde uit, alleen was die van de praxis een tientje… Werkt prima hoor! Maar Vriendlief wil graag zo’n hangende, dus die zal er vast wel komen binnenkort :smiley:

Ah leuk, bedankt!

Ik had ook al zoiets gevonden:



*** en dan natuurlijk met heksenketel voor soepjes, stoofpotjes of gewoon een pan pasta :smiley:



Die cobbs zien er idd ook gaaf uit Lydia :slight_smile:







Edit beheer commerciele link verwijderd

nu wil ik geen weber meer, maar een grotere tuin, hmm hoe moet dat??

hahah die koop je toch ook bij de gamma???

:mrgreen:





Ik heb een goedkope BBQ… Een ronde kogeltje en bakt als een tierelier!!

Zin in…Om van het weekend te BBQ-en…

was maar 20 euro ofzo…

mijn zoon maakt die schwenck barbecue zo…hij kan goed metaalbewerken, lassen en smeden zijn geen klus voor hem…hij maakt soms zulke dingen in opdracht :smiley:

die van ons heeft mijn man gemaakt, het leuke is dat hij bij ons aan een parasol staander hangt, zo eentje waar de parasol dan onder hangt en je met een katrolletje de parasol kunt opdraaien

toen de parasol versleten was heeft hub t systeem klaargemaakt om dat rooster aan op te hange, we kunnen hem dus prachtig hoog en laag draaien :mrgreen:

sinds maandag een weber :drool:

We hebben hem:







Het is de weber one-touch premium geworden. Gister gebruikt, en heerlijk gegeten :drool:

Oeh! Wanneer spreken we weer af Chantal? :mrgreen: :wink:

zaterdag, als je me thuis brengt hihi…

Ow, da’s misschien wel een plan ja! :smiley: