Ik krijg nog 4 kraamcadeautjes van mijn broers en zussen en nu vragen ze wat ik graag wil.
Nou, ik zou dus graag een babygym hebben maar welke hebben jullie en welke raden jullie aan? :think:
Ik heb de Babygym van Woezel en Pip. Die is leuk en simpel, geen tierelantijntjes en muziekjes enzo… Ik hang er gewoon elke keer allemaal verschillende speeltjes aan en dan heeft ze weer een compleet andere babygym.
ik had een stoffen van de blokker, met een rups erop. ik vind dat hard-plastic zo lelijk en die houten iets te suf, dus ik was wel blij met deze.
@fiep klophout wrote:
ik had een stoffen van de blokker, met een rups erop. ik vind dat hard-plastic zo lelijk en die houten iets te suf, dus ik was wel blij met deze.
Haha toevallig heb ik hem ook destijds nog gekocht voor Broes maar ik ben er niet tevreden van want hier trekken ze aan die vlinder, bloem en muis (zo is het toch hé?) en dan vallen ze van die rups, het hangt alleen maar vast met velcro…
Is het deze Fiep? :think:
Wij hebben er een van rain forest weet niet echt of die onder babygym valt :think: maar Shane vind hem interessant kan er ook van alles aanhangen komen dierengeluidjes uit en je kan hem ook zo zetten dat als zij beweegt de muziek haar volgt :mrgreen:
@Bietje wrote:
Is het deze Fiep? :think:
ja die is het. en ja, die dingen trok ie er best snel vanaf. ik ben ook niet onverdeeld tevreden hoor. maar ik vond deze voor mÃjn oog het prettigst nano heeft er sowieso niet zo heel erg veel onder gelegen eigenlijk :think:
Vind persoonlijk de babygym’s heel leuk, maar ze zijn eigenlijk bijna allemaal hetzelfde of ogen hetzelfde vind ik… ( als je de plastic versie neemt dan ) We hebben voor elise een schommelstoel en daar zit een boog overheen ( van fisher price ) en ook een redelijk standaard babygym die we gekocht hebben op de rommelmarkt toen elise een maand of 9 was. Ze vind hem trouwens nu nog leuk, nu zit ze ervoor en kijkt ze in de spiegel van de babygym en ze pakt dan zo’n speeltje vast en slaat er tegen aan
Wij hebben er 1 van chico, die tot boksbal voor de voeten is omgedoopt. Hij vindt hem geweldig!!
In het ziekenhuis had hij er 1 waarbij hij door het bewegen muziekjes aanzette, dat vond hij ook prachtig!
@Dominique wrote:
Wij hebben er 1 van chico, die tot boksbal voor de voeten is omgedoopt. Hij vindt hem geweldig!!
In het ziekenhuis had hij er 1 waarbij hij door het bewegen muziekjes aanzette, dat vond hij ook prachtig!
Die heb ik ook mega succes hier…Bij mij hangt er een vlinder aan met een muziekje. :thumbup:
wij hebben er een van nijntje, te koop bij de Bart Smit. je kunt er ook steeds ander speelgoed aanhangen en er zit een mooi dik vloerkleed bij :thumbup:
ik heb er een van Nattou :inlove:
als ik dit eigenlijk ook onder babygym mag verstaan :shifty:
Die heb ik ook Amy, en volgens mij valt die onder babygym
En ik heb er nog een van Chico, die heeft lampjes en geluidjes :mrgreen:
ik eb een stoffen van raffi… niet handig, want ze trok em telkens om!
Ik heb vandaag de Sunny Stroll van Tiny Love gekregen! :dance:
Cas vind hem gewéldig! :inlove:
- :inlove: