Welke babyfoon?

Wij willen graag een babyfoon kopen maar …

welke is goed?? Waar hebben jullie ervaringen mee?

Hallo,

Wij hebben bij aankoop van een babykamer een babyfoon van Alecto kado gekregen zo’n goedkoop geval echt waardeloos niet kopen kost zo rond de 30 euro

Ik ben toen op internet gaan zoeken naar een goede en heb er een gevonden ook een Alecto maar dan een met terugspreek functie temperatuurmeter gevoeligheidsinstelling muziek verlichting en nog een paar dingen meer echt een aanrader

Weet zo het typenummer niet maar was zo rond de 80 euro niet goedkoop maar zeker de moeite waard heb hem al 3 jaar en werkt nog steeds perfect.

Groetjes

Alecto DBX88… ik zweer bij dat ding… :thumbup:

Even rondneuzen op internet, de prijzen variëren nogal! :thumbup:

@NoortjeP wrote:

Alecto DBX88… ik zweer bij dat ding… :thumbup:

wij ook :thumbup: :thumbup: k vind wel een nadeel dat ze maar weinig bereik hebben... vooral met wat muren ertussen doet tie et al snel niet meer :oops:

hebben wij ook!

Echt perfect. Heb geen last met bereik! Hebben hier zeer goed geisoleerde huizen, en een paar huizen verderop bij de buren doet ie t ook nog!

Wij hebben ook de Alecto DBX88. Ook weer op aanraden van vriendinnen. Zijn er echt ontzettend tevreden over. Ik begreep dat er een nieuwere versie van is ondertussen (dacht de 99), maar daar zijn de meningen verdeeld over. Hoorde van meerdere mensen dat de 88 beter is en de 99 ook niet goed aan zou geven of de verbinding optimaal is. En dat vind ik wel ongeveer het belangrijkste! Heb dus bewust gezocht naar deze oudere versie.

Ik weet dat de alecto heel goed een vriendin heeft hem ook.

Wij hebben de philips avant nu en die is eigenlijk net zo als de alecto ook met tempratuur enz

Deze bevalt ons heel goed :thumbup:

Hier ook Alecto DBX88, superding!

ik heb een angelcare babyfoon die tevens een matje er bij heeft wat de ademhaling van de baby in de gaten houd…als hij langer dan 20 sec geloof ik niet ademt dan gaat er een allarm af.

het bereik van de babyfoon is ook geweldig goed.ik kan rustig gaan koffie drinken twee huizen verderop en het bereik is dan nog steeds prima.

voor mij niets anders meer :thumbup: en oja de baterij is ook geweldig

hij kan zowiezo wel twee dagen zonder de lader :thumbup: :thumbup:

Ja, dat is wel een minpuntje van de alecto 88, de batterij… die gaat erg snel leeg! Ik geloof wel dat je er zwaardere in kunt doen? Hebben we hier niet gedaan, hij staat hier eigenlijk altijd op de oplader.