welke babyfoon?

Welke babyfoon hebben jullie?

We hebben nu een vrij simpele van Phillips, maar er zit erg veel storing op (we wonnen in een zeer kinderrijke buurt, dus dekanalen zijn overbezet). Ik wil dus wel iets zonder storing en bij voorkeur met een groot bereik, zodat we 's avonds een keer een straatje om kunnen.

Wat hebben jullie?

wij hadden er ook 1 van phillips.

geen problemen mee gehad…

:-*

philips dect deluxe

deze:

ik vind het een superding :thumbup: hij is zo duidelijk ik hoor Cleo zelf foppen als ze in bed ligt :smiley:

Kunnen daar ook twee zenders op, voor als je 2 kinderen hebt?

Wij hebben de Alecto DBX 88. Ben er erg over te spreken. Geen storingen en kan op grote afstand beluisterd worden (300 meter of zo). Of er 2 zenders op kunnen weet ik niet. Moet ik binnen nu en 20 weken ook maar eens uit gaan zoeken.

Hier ook de alecto dbx88…

hij heeft ruim 120 kanalen, dus is er altijd wel 1 vrij in de directe omgeving. Er zitten lichtjes en slaapliedjes op (kids zeggen zelf altijd “mama ziekje van babypop aan” bedoelen ze de babyfoon mee)

de gevoeligheid is af te stellen en ik hoor beide kinderen gewoon op 1 kanaal.

Hij kan 500 meter ver met zijn bereik.

Klinkt goed Marcella, heb jij dan ook maar 1 zender of 2? Hoe doe je dat als jemaar 1 zender hebt, waar zet je die dan?

Hier ook de alecto dbx 88 bevalt erg goed.

Alleen de batterijen die erbij geleverd werden zijn niet van goede kwaliteit die zijn altijd aan het laden.

Dus nieuwe oplaadbare baterijen gekocht en het werkt weer perfect!!

Groetjes

Wij hebben de dect babyfoon van prenatal (nummer weet ik even niet, staat op Sebastiaan z’n kamer en die ligt net in bed :wink: ).

Hij doet het prima, maar ook bij deze zijn de batterijen altijd aan het laden.

Groetjes

Heleen

Hier geen babyfoon maar een portofoon met een los microfoontje.

Voordeel: veeeeel goedkoper dan een babyfoon, veeeeel beter en verder bereik.

Gewoon bij een electrozaak ofzo te halen

gr

muts

@Ashes wrote:

philips dect deluxe

deze:

ik vind het een superding :thumbup: hij is zo duidelijk ik hoor Cleo zelf foppen als ze in bed ligt :smiley:

Ikke ook !!! Superding :thumbup:

alectoDBX85… zelfde als de 88 alleen dan zonder digitaal display en liedjes… Ideaal ding, en dankzij de hint hier over de batterijen nu andere erin gedaan, dus hopelijk haalt hij het dan wel een hele nacht van de lader af…(ben het moe telkens te sjouwen met de lader van boven naar beneden)… Is eigenlijk ook niet gek ook… zitten ‘maar’ 1300 batterijen in, heb er nu 2300 in gedaan… hopelijk werkt het beter…