welke auto voor drie kinderen op de achterbank

waarschijnlijk is deze vraag al tig keer gesteld op KOK, maar met de zoekfunctie kom ik momenteel niet veel verder, dus hier mijn vraag

Ik ben op zoek naar een auto waar er drie autostoeltjes op de achterbank passen (momenteel 2 stoelen groep 3? en een easybase/maxicosi) waarbij de gordelinsteek nog wel makkelijk te bereiken is

(nu past in onze xsara ook wel alles op de achterbank, maar kunnen de oudsten hun gordel niet dichtdoen, bovendien rijden we bezine, maar rijden we zoveel kilometers dat een diesel voorkeur heeft)

fatsoenlijke achterbak is een pre.

wie heeft ervaring of advies!

De ford s-max, wij hebben hem gekocht toen Merlijn net geboren was toen hadden we er een romer king, romer kid en een maxi cosi in en nu hebben we 2 romer kid’s en een romer king erin en het pas perfect.

Wij hadden een ford focus station wagon en dat paste helaas niet.

Yep, ik heb er een paar voor je:

Topic 1

Topic 2

Dit is wat ik zo 123 kon vinden voor je :slight_smile:

Ik zet je ook meteen bij mama/papavraagjes neer :slight_smile:

@~Melanie~ wrote:

Yep, ik heb er een paar voor je:

Topic 1

Topic 2

Dit is wat ik zo 123 kon vinden voor je :slight_smile:

Ik zet je ook meteen bij mama/papavraagjes neer :slight_smile:

dank je, ik ga ze even doorspitten!

die ford s max is idd erg ruim maar viel buiten budget.

het is een toyota corolla verso geworden!

Een nissan Almera Tino.

Mijn zus heeft een 3 kindjes (1 jaar, 3 jaar en 4 jaar) en zat met hetzelfde probleem. We hebben het toen even getest in onze auto en het paste. Zij hebben nu dus ook zo’n auto gekocht. Heeft uitvoeringen met gas en diesel. En heeft een fijne laadruimte. Onze kinderwagen (mutsy) past er geheel in.

Wij hebben een renaut Laguna en de buren ook; zo’n stationmodel. Ze hebben er drie in de kinderstoel of maxicosi in zitten.

Hij rijdt erg lekker, maar moesten wel even diep in de buidel tasten. Ik denk dat er best wat moegelijkheden zijn tussen de 2e hands modellen

succes!

Renault Kangoo :thumbup: . We vinden hem niet heel mooi, maar hij rijdt super, er passen met gemak drie stoeltjes op de achterbank en de wandelwagen (met bak) ging met gemak in de achterbak. Nu hebben we de bolderkar achterin de auto liggen, voor dagjes uit en vakanties.