307SW
We hebben nu een BMW 318 touring, maar daar past het niet in. Een vriendin van me rijdt een Volvo V50 en daar past het wel in.
Hej dames,
Heel erg bedankt voor de antwoorden. We gaan eens kijken wat ons leukt lijkt…
Veel groetjes
Yvonne
@Mama_jeanet wrote:
Wij hebben de ford s-max een erg mooie auto met ontzettend veel ruimte!!
ik geloof dat dat ook het type is dat mijn zwager heeft. Die heeft een tweeling in macicosie en 1 kind in een doorgroeistoel. Zitten allemaal achterin + tweelingwagen achterin, hoppa. En bij deze heb je niet het idee dat je in een ‘bus’ rijdt.
Volgens mij is het echt een heerlijke auto. Met uitschuifbare achterklep, hoge instap
@dragon wrote:
Binnen kort krijgen we er een VW Touareg
Ow die is mooi :thumbup: 1 van mijn favo auto’s!
wij hebben zafira ik wil ze ook echt niet zo dicht in die auto opelkaar hebben dat word alleen maa rklieren en plukken aan elkaar.
En je kan de gordel moeilijk vastmaken als je een rodi erbij hebt staan.
Du de oudste gaat op de derde rij zitten
straks
Wij hadden dit ‘probleem’ afgelopen zomer ook. We wisten ook niet goed wat we wilden. We hadden een Mercedes C klasse, en hub wilde graag weer een Mercedes. Van mij had dit niet perse gehoeven, maar nu wat zoeken kwamen we toch weer bij een Mercedes uit. Nu hebben we een E-klasse station.
Hier passen de 3 stoeltjes net op de achterbank.
Ook hebben we nog wel gedacht aan een busje met 2de bank, maar dan ga je er in rijcomfort toch wel op achteruit. En andere merken voldeden of niet aan onze eisen (automaat/lederen bekleding) of ze waren een stuk duurder dan deze.
Succes iig, het is toch best lastig.