Welk woord horen jullie op een dag t meest?

Hier is het ook Mama op nr 1



En verder KOM hele dag moet iedereen komen :mrgreen:

Daarnaast is BOEKJE ook een vaak voorkomend woord

ehm,



eens denken…



ow ja!



Prinsesje zegt veel “huh?” en PAPSIEEEE en MAMSIEEEE



Purpled82 zei eerder vaak (voordat prinsesje er was)

“g*dver Roohooooon”

(laat ze zelf een kastdeurtje openstaan, knalt er vervolgens tegenaan en wie krijgt de schuld? juist…)



tegenwoordig :



Ron… Rooohooon!!

:mrgreen:



en



Nee, afblijven, niet doen, pas op he? Moet het stuk? Laat de poes met rust! moet dat nu? Wat ben je aan het doen? Laat dat! ga maar in de hoek! wees eens stil!



(tegen Prinsesje maar ook tegen mij hahahaha)

@elisaatje wrote:

en Ook! (alsof hij anders niks krijgt :roll: )




hehehe :mrgreen:

Ook is hier sinds een paar dagen ook helemaal hip.

En auto, koeka, doeda (doei doei) en appelsj. Dat laatste betekent appelsap maar dus ook drinken, het water van de hond, het water van de kat, het water in de sloot, het water in het bad enzv. enzv. Misschien wordt het tijd dat ie het woord water leert? :angel:

Hier is het veel russisch :shock:



maar zo op de dag horen we toch wel:



Jaja - zegt mama Diana veel :mrgreen:



Ja - kan ze ook zeggen :mrgreen:



aai - ze aait werkelijk alles omdat ze van ons de poezen moet aaien en niet aan trekken :shifty:



mama - af en toe maar nog steeds niet gericht :?

Het meest hoor ik ‘papa’ (ik ben ook papa :? )

En ‘die’ en ‘deze’, verder alleen veel -oe en -a klanken, niets verstaanbaars

Ik hoor hier wel 100x per dag DAT DAT DAT.

hier is het de hele dag ernie…

met stip op nummer 2 komt papa of papietje

mama en oma doen ook wel mee, maar oekje (koekje) en poes aai zijn toch nog belangrijker.



merk wel elke dag weer een nieuw goed verstaanbaar woord!

Mij!



de héle dag door, bij alles :roll: (zelfs in zijn slaap gisteren :inlove: )

met stip mama… en dan zeker lief he??(echt om de haverklap, waarna meestal wel een dikke knuffel volgt hoor :inlove: ) van de oudste,: ja maar mammmmaaaaaaaaaaaah… nouhouuuu je luistert niet!!! Maar ook… jij bent de allllllllerliefste mama :inlove:

Maaaaaammmmaaaaaaaaaaaaaaaaa



en -> Wat doe je? :mrgreen:

hier is het mama , die ,aai (als ze een beest of onze hond ziet) ,dieg(dicht) ,

ope(open) , auw en vanmorgen papa :inlove:

HAAAlooooo!!! :inlove: (tegen IEDEREEN die we tegenkomen :lol: )



Mama? Mama? Mama! MAAAAAMAAA!

Papa? Papa? Papa! AUTO! :lol:



En na een “standje” :

“nee nee nee met afkeurend vingertje zuchtend rollende ogen” :lol:

Hier staat ook ‘haai’ en ‘doei’ samen met ‘mama’ met stip op 1!

Hier met stip op 1 naast natuurlijk mama, ballon, en tegen iedereen buiten hallo en hoi he

Haaaaaaaai!!! Als ze iemand ziet

Papa is ook hot op dit moment.

Mama zegt ze de hele tijd als ik werken ben…

Haha, leuk zo eens te lezen.



Naast alles wat ze noemt op een dag roept ze hier nu te pas en onpas aadbei (en die mag ze niet eens hebben haha) en bij is ook leuk, want overal moet ze bij. En zo komisch…als ze iemand iets ziet eten wat ze ook wil…dan doet ze haar hoofd naar voren, met hapbeweging en “hap” Je lacht je rot! :inlove: Ik zou dat soort dingen eens moeten filmen, maar dat vergeet ik steeds… :wall:

Hier een nieuw woord…









NEEEEEEEEEEEE :roll:

Oh oh…da’s minder :naughty: :mrgreen:



Hier is op moment alles ‘bah’, de hele dag (en dat met zo’n piepstemmetje :lol: ), hij ruimt álles op en als ik niet oplet gooit ie het zo in de prullenbak! Waar ie dat opruimen van heeft is mij overigens een raadsel… :oops: :lol: Vast een generatie overgeslaan :stuck_out_tongue: (Peters’ moeder is erg poetserig nl)

Hier is tegenwoordig: “nee ik kan het selluf, niet helpen”, helemaal in, ook als ik niet eens probeer om te helpen…

hier is het de hele dag papa papa papa…

poesje, hondje, vogel, varken, eend, paard en dan doet ze ook steeds de geluidjes erbij haha… erg schattig… ze probeerd ook al haar zusjes naam te zeggen maar dat klinkt nog niet helemaal zoals het hoort haha…

mama zei ze eerder heel vaak maar nu zegt ze mijn naam ipv mama… :? ze vertikt het om mama te roepen… zal wel een fase zijn denk ik… :think: