Welk traphekje

@Marlous79 wrote:

Hmmm…even een aanvulling op een klemhekje, deze zijn dus niet geschikt op een muur van stucwerk :roll:

Heb nu twee grote gaten in mijn stucwerk, het kwam los van de muur :wall:

Wij hebben ook klemhekjes gehad op muren met stucwerk, maar geen problemen dat stucwerk losliet. Het zit er nog keurig op.

Ja ik ben bang dat het aan de stelppotjes ligt bij ons. Eentje is een beetje losgegaan, en toen is er teveel spanning aan de andere kant op het stucwerk gekomen.

Waarschijnlijk niet goed aangedraaid :?

@Mammasandra wrote:

Wij hebben ook traphekjes Nanny (waar Mamy over schreef).

2x large, 1x medium en 1x small.

Ideale dingen.

Ze zijn mooi, vallen vanzelf achter je dicht en zijn gemakkelijk met 1 hand te openen.

Wij hebben ze ook! Ideaal ;-)
Alleen houd er wel rekening mee dat een 3 jarige het dan echt al wel zelf KAN bedienen.

Wij hebben 3 kiddyguards en op zolder 1 ikea hekje. Ik ben dus echt reuze fan van de kiddyguards. Idd als i vastloopt moet je het hendeltje weer ff doen (die van mij hoeven niet helemaal terug naar het begin?!) maar na een paar keer krijg je het trucje vanzelf door en had er aan het eind van het gebruik eigenlijk helemaal geen last meer van. Misschien dat ik nu bij nr 2 weer in het begin ff moet wennen, we zullen zien. Ze nemen dus echt bijna geen ruimte in beslag als je ze niet gebruikt (vond ik in de woonkamer wel prettig, anders was i voor mn deur komen te zitten als i open staat) helemaal handig in de tijd dat je ze tussen 2 kids niet gebruikt.

Die van ikea is prima voor op zolder zullen we maar zeggen :wink:

Ik ben gastouder en ben dus verplicht om traphekjes te hebben. Ik had eerst 2 simpele houten traphekjes en die dingen zaten altijd in de weg omdat ze altijd een kant opdraaien. Nu heb ik 4 kiddyguard traphekjes en ze zijn wat moeilijker te bedienen met 1 hand, maar zijn wel plaatsbesparend…en ik moet zeggen ik gebruik ze nooit, omdat de kids hier niet alleen naar boven mogen en ik er altijd bij ben.