Ik heb nu een abonnement op Ouders van Nu.
Maar ik vind dat er eigenlijk nog redelijk veel onderwerpen in staan die over zwanger zijn/net bevallen gaan.
Nu zijn mijn jongens al 1,5 en 3.
Nu zit ik er aan te denken om m’n abo op Ouders van Nu op te zeggen en een ander tijdschrift te nemen (Groter Groeien, Kinderen, J/M).
Maar welk tijdschrift past nu bij de leeftijd van mijn kinderen?
Welke hebben jullie, en waarom?
Groetjes,
Willy :-*
Kinderen is zelfde leeftijd als Ouders van nu
J/M is volgens mij echt basisschool leeftijd
en groter groeien voor 2/2,5 en ouder.
Dus qua leeftijd denk ik dat GG het beste/meeste aansluit bij de leeftijd van jouw kids.
Anders eerst eens los nummertje proberen?!
Ik heb een tijdje J/M gehad, maar heeeel geweldig vond ik het niet eigenlijk. Beetje voor de handliggend allemaal.
Ik heb nu de Flow (heel wat anders) en wat betreft de kinderen een online abo op Kiind.nl , gaat ook wel veel over kleintjes, maar ook over groteren, knutseldingen, recepten, en gewoon origineel, aparte onderwerpen af en toe. Erg leuk vind ik! En gratis, helpt ook :lol: Maar als het in de winkel lag zou ik er ook absoluut voor betalen.
Kekmama
Ik heb een abo op Lief ! magazine
is maar 4x per jaar…maar wel heerlijk blad
en ben zelf erg fan van Lief ! lifestyle…
Ik heb groter groeien wel eens gelezen omdat ik het had gekregen en ik vind het een leuk blad dat aansluit bij de leeftijd van je kindjes. Als je ouders van nu leuk vindt, dan vind je dat ook leuk!
Ik lees graag de Viva Mama.
Ik heb niet veel met die bladen,maar soms lees ik er wel eens 1…GG vind ik leuker om te lezen dan bijv. kinderen e.d.
Og idd Kekmama…
Overigens lees ik maar zelden iets nieuws in die bladen…maar soms wel fijn om even met je verstand op nul op bed iets door te bladeren…
Groter Groeien is nu alleen nog maar voor kinderen vanaf 4 jaar. Had m vorig jaar omdat ik ook dacht dat t voor peuters was, maar helaas, vanaf december ongeveer is ie vanaf 4 jaar geworden…
@mandy_d. wrote:
Overigens lees ik maar zelden iets nieuws in die bladen…
dat is dus precies waarom ik Kiind zo leuk vind

Ik had een tijdschriftenbon voor mijn verjaardaf gehad en heb voor Groter Groeien gekomen. Hsluit nog niet echt aan op de leeftijd van mijn kids, de meeste dingen gaan over de basisschoolleeftijd, maar wel erg leuk om te lezen.
Hier Mama en Kekmama, vind ik allebei leuk!
Ik ben gek op tijdschriften en heb de GG, J/M en sinds kort ook de Viva mama met de Viva er tijdelijk bij :thumbup: J/M gaat idd veel over basisschooldingen en pubers, GG is leuk voor de wat jongere kinderen die geen baby’s meer zijn :thumbup: En Viva en Viva mama zijn gewoon sowieso lekkere wegleesblaadjes :lol: Maar ik zou inderdaad zeggen, koop eens een en ander los, al doe je dat een paar weken zodat je kunt kijken of het echt aanspreekt. Ik heb ook wel eens gehad dat ik 3x een blad gekocht heb en dat eigenlijk alleen de 1e keer echt leuk was en de 2 erna al minder vond. Dit gewoon omdat in het 1e nummer echt dingen stonden die toen aansloten op mijn leven en de 2 nummers erna er heel andere artikelen in stonden. Dus gewoon vrijblijvend los kopen en daarna beslissen wat JIJ leuk vindt om wekelijks of maandelijks te lezen :thumbup:
Ik ben ook gek op die blaadjes, maar vindt de j/m niks aan. Vindt voornamelijk de kinderen leuk en viva mama. En kek mama heb ik ook weleens gelezen, maar kan me hem niet zo goed meer herinneren.
Het is ook een persoonlijke keuze denk ik, dus zou gewoon eens wat losse bladen halen om te kijken wat bij jou past.