welk stoeltje voor achterop?

Vraagje:

Welk fietstoeltje voor achterop de fiets is een aanrader?

En kun je met een stoeltje achterop ook nog een buggydrager erbij hebben?

ik heb voor achter een stoeltje wat jaren geleden in de aanbieding was bij de aldi. Heb deze wel al vaker gezien daar, dus wellicht dat hij binnenkort nog eens komt(hij is van babyok). Het is een vrij kolossal stoeltje en toch heb ik er nog een buggydrager achter zitten, wat prima gaat… Ik weet dat het bij bobike ook moet lukken(deze gebruiken namelijk geen van beiden de bagagedrager)

Ik heb een bobike zitje en de reden daarvoor was voor mij dat je ze er spartelend ook nog op krijgt (geen zijleuningen) en ik ze het mooist vind.

Buggydrager kan wel maar ik heb hem er weer afgehaald omdat mijn fiets dan achterover kiepte (door het zitje en Maaike een beetje teveel gewicht aan één kant).

Dus ik heb nu alleen fietstassen (wel ook kleinere helaas).

ik heb een bobikezitje… gekregen van mn moeder… mn broertje van nu 14 heeft daar nog ingezeten :smiley:

Ik heb een GMG, juist vanwege de leuningen (voelt veiliger) en omdat ik die mooier vind.

Wij hebben een Bobike. Ik had een GMG voorzitje, maar het werd erg lastig Anne erin te krijgen door de armleuningen. Doordat de bobike aan het frame bevestigd wordt kan ik mn ouder fietstassen behouden en dat vind ik wel fijn. Ik vind wel dat idd de fiets (ook al heb ik een echte mama fiets (sparta amazone trendy)) instabiel wordt met gewicht achterop. De fiets is dus met Anne achterop ook aleens gevallen terwijl ik ernaast liep. Gelukkig had Anne helemaal niks.

Hoi hoi,

Ik heb een bobike fietsstoeltje en daarbij nog 1 fietsstas aan het pakjesdrager zitten en aan de andere kant een buggydrager :smiley:

Topstoeltje :thumbup:

P.S: heb wel een mamafiets (gazelle bloom)

Ik heb ook die van de Aldi… Geweldig ding…

Lekker hoge leuningen, dat ze goed rechtop blijven zitten als ze in slaap vallen… En ja, ook buggydrager gehad…

Ik had een bobike voorzitje en nu een gmg achterzitje.

Super is ie.

En waarom geen Bobike voor achterop nu?

ik heb deze:

kan in de ligstand dus, ideaal want hij valt nog weleens in slaap op de fiets

Ziet is dat de ok-baby ?

Bobike durf ik niet aan, die heb ik nu voorop en doordat hij lage leuningen heeft, hangt hij regelmatig aan de zijkant van m’n voorwiel :shock:

Had zo’n mand gezien voor achterop, maar toen ging hubbie over de rooie :mrgreen:

nee het is de sirius

@mamalena wrote:

En waarom geen Bobike voor achterop nu?

Die zijn een stuk duurder en ik vind juist die armleuningen wel fijn voor hem, hij houd zich altijd altijd vast aan de leuningen.

Ja,… :think: dat had ik ook al bedacht, alleen ben ik niet zo groot en over die armleuningen heen tillen lijkt me nou ook weer niet zo geweldig. Of valt dat wel mee?

Ik had alleen al wel een voetenzak gekocht voor achterop…en die past natuurlijk alleen op de Bobike… :doh:

hij zit niet hoger als je zadel.

Ik til hem niet over de leuning heen :slight_smile: