Welk spelletje voor een drie jarige?

Hoi,



Voor de sinterklaasviering op mijn man zijn werk mogen we iets leuks uitzoeken uit het Intertoys speelboek voor een bepaald bedrag. Nu zitten we te twijfelen tussen een drietal spelletjes, kunnen jullie tips geven over welk spelletje het leukst zal zijn?



Koetje Boe

Kabouter Plop Grabbel paddestoel

Winnie the Pooh hiphop honingpot



Alvast bedankt!

Eerste is beetje saai. Nova vind het igg niet mega leuk. De laatste lijkt mij het leukste!

“Winnie the Pooh hiphop honingpot”

Deze heb ik vorige week gekocht voor mijn oudste van 3,5 maar ik heb het terug gebracht naar de winkel en geruild voor Playmobil. Ik vond het spelletje saai en de potjes vliegen door de kamer wat niet echt de bedoeling is van het spel. Je moet best handig zijn om de potjes te laten springen en landen. E. vond het wel even hilarisch maar al gauw vond ze het wel leuk genoeg geweest. Ik vond het zonde van het geld.



Ik heb gehoord dat het spel “Jakkiebak kippekak” erg leuk moet zijn. En wat ik ook leuk vind is “Electro”. Dit spel is er van verschillende merken. Het gaat om de juiste plaatjes bij elkaar zoeken met behulp van elektroden en een lampje.

En we hebben " Kimble" van Winnie de Pooh. Dat is mens-erger-je-niet maar dan met Winnie en een dobbelsteen die vast zit op het speelbord welke je moet laten springen. Erg handig, zo valt de dobbelsteen nooit op de grond
:thumbup:

bij ons op het kinderdagverblijf valt koetje boe erg goed in de smaak.

Hier spelen wij vaak de toren van pisa en lotto van dick bruna.

ik heb gisteren teigetje boingboing gekocht…

Dan moeten ze allerlei dingen aan teigetje hangen en dan gaat hij schudden en dan valt alles er weer af…

Lijkt mij wel leuk…



gr patricia

En loco bambino is dat niks?



Suc6 met bedenken

Bedankt voor jullie suggesties! Heb besloten nog maar niet voor een spelletje te gaan, eerst eens kijken of het wel wat is. Heb nl. al een paar spelletjes thuis en die worden nog niet zo heel veel gespeeld.