Welk speentje? Difrax

Sem drinkt nu uit een 1-2-3 speen van Difrax, maar dat gaat heel snel. Aangezien hij veel krampjes heeft wil ik eens proberen om een ander speentje te geven, maar uit een S en M speen wil hij dus niet drinken, gaat hem niet snel genoeg en dan krijst hij de hele boel bij elkaar, en dat geeft natuurlijk ook weer onnodige lucht en krampjes. Hij drinkt een flesje van 170 ml. in een minuut of 5 soms 10 leeg…

HOi ik heb nu een 123 speen van bibi (geloof ik) óp de difraxfles gezet ,Pieter is ook zo’n ultra-zuipert ik zal eens kijken of het idd een bibi is, Dan nog drinkt ie wel snel hoor, maar minder erg, ik heb ook wat "last"van de difrax spenen, ze gaan vaak óf te hard óf te zacht en degene die precies goed gaan die worden vlg mij niet meer verkocht of zo, maar goed je hoort nog!

Ik heb dat ook gehad en heb toen de S speen van bibi op de difrax fles gedaan, dat past ook. Deze is net iets groter dan de S van difrax.

gr Leonie

Je zou ms ook de grootte van t gaatje iets kunnen vergroten va de speen met n warme naald :wink:

nb t was een dodi speen ,maaarrr moet ik er eeriljk bijzeggen hij is wat langer en het is wel afhankelijk van kindjes mond of ie dat niet iets TE lang vind ( kokhalzen lijkt met iets dat hij helemáal niet moet hebben dan ligt alles er zo uit ,maar misschien vind hij hem juist wel heel prettig, dat kan ookmaar zo toch?

Heb de dental m speen gehaald en het eerste flesje daarmee ging best goed. Deze speen is speciaal voor snelle drinkers en spugers, dus wel goed voor Sem (en hij heeft met boeren idd niet zo heel erg gespuugd :shock: ).

Ben niet zo kapot van de Dodie spenen, die zuigen op de Dodie flessen steeds vacuüm.

Die dental m is die gewoon van difrax?