Welk speelgoedkeukentje is leuk?

Gezocht; NIET roze speelgoedkeuken :wink:



Eisen; betaalbaar (onder de 100 euro), met geluidjes zoals bak en kookgeluiden en aan te vullen met dingen als pannetjes, bekertjes enz. Hoeft dan niet per sé van dezelfde ‘lijn’ te zijn.



Wie heeft leuke tips of ervaringen? Ik zie op internet namelijk de meest bombastische inloopkeukens verschijnen tot aan dingetjes die nauwelijks groter zijn dan een blokkendoos :lol:

wij hebben er een

zit geen geluid aan



is erg veel mee gespeeld

maar doen hem weg ivm ruimte gebrek



heb evt wel een foto

Ik ben helemaal weg van onze Ikea variant! Heerlijk stevig, niet ROZE en gebruiksvriendelijk!







Compleet komt hij op 99.95



Er zijn zulke leuke spullies bij te kopen uit dezelfde serie!

ja deze willen wij in oktober geven aan onze dochter op haar verjaardag

vandaar dat die andere weggaat

Jaa die van de IKEA is echt supermooizeg, ook nog zoveel bij te krijgen zag ik net!! Echt leuk :mrgreen:



Vroeger had ik ook een keukentje en speelde er zoveel mee, doet me denken aan vroeger :inlove:

Ik zou iig een mooie houten nemen… vind ik zoveel mooier… :inlove:

Hier ook een keukentje van de ikea!! Geweldig ding! Kinderen spelen er heel veel mee…

heel saai, maar hier ook de ikea keuken… :mrgreen:

Ik heb deze:





Geweldig!!! Heb MP een week of 2 a 3 in de gaten gehouden en toen zag ik hem, de meest geweldige keuken die ik wilde! €75,00. De plaat erachter en die mandjes heb ik er zelf bij gemaakt. Ik had die 3 losse delen gekocht en heb ze zo aan elkaar gemaakt, plus dat alle spulletjes er zo ook leuk bij kunnen :smiley:



Het is echt een gweldige hit bij de gastkinderen hier. Alle kids van 1-4 jaar vinden hem geweldig en spelen er echt veel mee :inlove:

Hier IKEA keuken en hij is echt super :mrgreen:

hier eentje zelfgemaakt en die blijft het mooist voor mij :inlove: .



Maar als ik naar je ‘eisen’ kijk denk ik ook direct aan die van de IKEA eigenlijk.

tja, hier ook een ikea keuken.

de Ikea keuken! geen geluidjes (en dat vind ik een groot voordeel :wink: ) wel oplichtende kookplaatjes als je er batterijen in doet (hebben wij dus niet, het vreet batterijen, maar het kan wel)

stevig keukentje, niet zo schreeuwerig, goed schoon te houden, wordt veel mee gespeeld. uit te breiden met een bovenstuk en met pannetjes, bekers etc van Ikea.

ik vind het een aanrader :thumbup:

Jaaaaaaaa hier ook ikea

Iedereen speelt er hier erg veel mee en ik vind het ook echt een leuk ding :thumbup:

Hier gaan we ook voor de ikea keuken. Ik hem hem op het lijstje voor Lene haar verjaardag gezet.



Ik wou dus ook geen roze of andere felle kleurtjes want hij komt tussen de keuken en de living te staan dus moet een beetje neutraal blijven.



Al vind ik die lijn van Noekie ook erg leuk. Maar een beetje te groot voor hier.



Groeten

Isle

Ja, saai, hier ook de Ikea keuken!

wij hebben nu deze maar beide kids spelen er niet meer mee dus hij gaat weg!



Hebben er wel veel plezier mee gehad en heeft lekker veel ruimte!

Hier ook de ikea keuken en met de spulletjes van de ikea erbij.

Staat hier sinds begin februari en wordt echt elke dag mee gespeeld :smiley:

Ikea! :inlove: Maar die heeft geen geluidjes… Jinthe moet hem nog krijgen, maar hij staat al op zolder (hij was een tijdje terug in de aanbieding ;)), maar ze heeft wel al de pannetjes ed en daar speelt ze ook zonder keuken lekker mee. :slight_smile:

Ikea :thumbup:

Niet roze en hij maakt juist geen geluidjes :mrgreen: